Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235024/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie gminy Wartkowice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 436785105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d86a0a2a-d154-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie gminy Wartkowice"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d86a0a2a-d154-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054086/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie gminy Wartkowice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212776,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94922,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa części zamówienia:CZĘŚĆ I – „ Rozbiórka budynku gospodarczego w Białej Górze”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce obiektu budowlanego na dz. Nr 331 obręb Biała Góra.
3. Charakterystyka obiektu:
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek niepodpiwniczony – parterowy. Fundamenty pod ścianami – betonowe, o głębokości 1,0 m. Ściany zewnętrzne murowane z pustaka. Dach jednospadowy. Pokrycie dachu płyty azbestowe. Powierzchnia zabudowy – 10,80 m2. Powierzchnia użytkowa – 9,20 m2. Kubatura 25,44 m3.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI_I określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz dokumentacja projektowa:
1) opis techniczny do rozbiórki budynku gospodarczego dz. nr ew. 331 obręb Biała Góra gm. Wartkowice,
2) przedmiar robót,
3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót
- stanowiące Załącznik nr 8a do SWZ.
5. Roboty rozbiórkowe należy wykonać w następującej kolejności:
1) demontaż pokrycia dachowego;
2) demontaż konstrukcji dachu;
3) rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
4) skucie posadzki betonowej;
5) wykonanie wykopów w celu odsłonięcia fundamentów na głębokość 50 cm. poniżej poziomu gruntu,
6) rozebranie fundamentów do głębokości 50 cm. poniżej poziomu gruntu;
7) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją materiałów z pokryć dachowych (płyty azbestowe, papa);
8) zasypywanie wykopów;
9) uporządkowanie terenu;
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót (odpowiednio dla każdej z części) zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną zgłoszeniami rozbiórki we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innymi obowiązującymi przepisami w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45000000-7 - Roboty budowlane
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.5.5.) Wartość części: 8676,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa części zamówienia:CZĘŚĆ II – „Rozbiórka budynku mieszkalnego w Bronowie”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce obiektu budowlanego na dz. Nr 78 obręb Bronów.
3. Charakterystyka obiektu:
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek niepodpiwniczony – parterowy. Fundamenty pod ścianami – betonowe, o głębokości 1,0 m. Ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej. Dach na części mieszkalnej dwuspadowy, a na części gospodarczej jednospadowy. Pokrycie dachu nad częścią wyższą płyty azbestowe, natomiast nad częścią gospodarczą papa asfaltowa. Powierzchnia zabudowy – 242,50 m2. Powierzchnia użytkowa – 181,31 m2. Kubatura 1.194,31 m3.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI_II określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz dokumentacja projektowa:
1) opis techniczny do rozbiórki budynku mieszkalnego dz. nr ew. 78 obręb Bronów gm. Wartkowice,
2) przedmiar robót,
3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót
- stanowiące Załącznik nr 8b do SWZ.
5. Roboty rozbiórkowe należy wykonać w następującej kolejności:
1) demontaż pokrycia dachowego;
2) demontaż konstrukcji dachu;
3) rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
4) skucie posadzki betonowej;
5) wykonanie wykopów w celu odsłonięcia fundamentów na głębokość 50 cm. poniżej poziomu gruntu,
6) rozebranie fundamentów do głębokości 50 cm. poniżej poziomu gruntu;
7) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją materiałów z pokryć dachowych (płyty azbestowe, papa);
8) zasypywanie wykopów;
9) uporządkowanie terenu;
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót (odpowiednio dla każdej z części) zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną zgłoszeniami rozbiórki we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innymi obowiązującymi przepisami w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.5.5.) Wartość części: 139480,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa części zamówienia:CZĘŚĆ III - „Rozbiórka budynku gospodarczego w Turze”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce obiektu budowlanego na dz. Nr 534/1 obręb Tur.
3. Charakterystyka obiektu:
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej o dachu wielospadowym, pokrycie dachu papą. Budynek niepodpiwniczony – parterowy. Fundamenty pod ścianami – betonowe, o głębokości 1,0 m. Ściany zewnętrzne murowane z pustaka. Powierzchnia zabudowy – 121,48 m2. Powierzchnia użytkowa – 92,38 m2. Kubatura 315,85 m3.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI_III określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz dokumentacja projektowa:
1) opis techniczny do rozbiórki budynku gospodarczego dz. nr ew. 534/1 obręb Tur gm. Wartkowice,
2) przedmiar robót,
3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót
- stanowiące Załącznik nr 8c do SWZ.
5. Roboty rozbiórkowe należy wykonać w następującej kolejności:
1) demontaż pokrycia dachowego;
2) demontaż konstrukcji dachu;
3) rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
4) skucie posadzki betonowej;
5) wykonanie wykopów w celu odsłonięcia fundamentów na głębokość 50 cm. poniżej poziomu gruntu,
6) rozebranie fundamentów do głębokości 50 cm. poniżej poziomu gruntu;
7) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją materiałów z pokryć dachowych (papa);
8) zasypywanie wykopów;
9) uporządkowanie terenu;
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót (odpowiednio dla każdej z części) zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną zgłoszeniami rozbiórki we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innymi obowiązującymi przepisami w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 64620,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10974,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29236,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10974,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAGMARA ŻURAWSKA-MICHALCZUK prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą SBG Dagmara Żurawska-Michalczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 828-141-29-09
7.3.3) Ulica: Wielenin 1
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-210
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kazimierz Żurawski prowadzący działalność gospodarczą WODNER II Kazimierz Żurawski z siedzibą pod adresem Ner Kolonia 22, 99-220 Wartkowice, NIP: 828-109-70-81.
Wykonawca zamierza realizować przy pomocy podwykonawców następujące roboty budowlane/czynności: roboty budowlane w zakresie rozbiórki fundamentów obiektów i czynności nadzoru kierownika budowy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SBG Dagmara Żurawska-Michalczuk
jakie przetargi wygrała firma
SBG Dagmara Żurawska-Michalczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10974,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125178,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRIANA FORYŚ prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą SPARTAN WYBURZENIA Adriana Foryś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151610184
7.3.3) Ulica: ul. Pomorska nr 29, lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-216
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPARTAN WYBURZENIA Adriana Foryś
jakie przetargi wygrała firma
SPARTAN WYBURZENIA Adriana Foryś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56219,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRIANA FORYŚ prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą SPARTAN WYBURZENIA Adriana Foryś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151610184
7.3.3) Ulica: ul. Pomorska nr 29, lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-216
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPARTAN WYBURZENIA Adriana Foryś
jakie przetargi wygrała firma
SPARTAN WYBURZENIA Adriana Foryś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Narewce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.