eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaBudowa budynku pracowni rezonansu magnetycznego w ramach zadania rozbudowa istniej±cego kompleksu Szpitala ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Og³oszenie z dnia 2022-08-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku pracowni rezonansu magnetycznego w ramach zadania rozbudowa istniej±cego kompleksu Szpitala ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT RAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147774

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468144631

1.5.8.) Numer faksu: 468144647

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatrawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatrawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku pracowni rezonansu magnetycznego w ramach zadania rozbudowa istniej±cego kompleksu Szpitala ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f349d81-23bd-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00318838

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00091990/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Budowa budynku pracowni rezonansu magnetycznego w ramach zadania rozbudowa istniej±cego kompleksu Szpitala ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
9. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania z miniPortalu jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
22 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Rawski;
 w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Plac Wolno¶ci 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iodo@powiatrawski.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa budynku pracowni rezonansu magnetycznego w ramach zadania rozbudowa istniej±cego kompleksu Szpitala ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj ”oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.III.7111.1.2022.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa budynku pracowni rezonansu magnetycznego w ramach zadania rozbudowa istniej±cego kompleksu Szpitala ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
 Sporz±dzenie koncepcji funkcjonalno-u¿ytkowej na bazie wykonanej inwentaryzacji,
 Sporz±dzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowê zgodnie z Ustaw± z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021, poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju
z dnia 18 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z pó¼n. zm.).
Projekt budowlany powinien zawieraæ niezbêdne ekspertyzy, opinie, pozwolenia i uzgodnienia.
Wykonawca jest zobowi±zany do uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych we w³asnym zakresie.
 Sporz±dzenie projektu wykonawczego, kosztorysów i przedmiarów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
 Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowan± dokumentacjê projektow±.
 Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na u¿ytkowanie bez uwag.
 Dostawa i monta¿ zabudowy meblowej i mebli.

Czê¶æ projektowa zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia, obejmuje ponadto wykonanie lub pozyskanie (je¶li s± wymagane dla przedmiotowego zadania obowi±zuj±cymi przepisami lub ogólnie przyjêt± praktyk± przy sporz±dzaniu dokumentacji projektowej):
 Badañ i analiz uzupe³niaj±cych,
Przed rozpoczêciem prac nale¿y zweryfikowaæ dane wyj¶ciowe do projektowania i wykonaæ wszystkie badania i analizy uzupe³niaj±ce niezbêdne dla prawid³owego wykonania dokumentacji projektowej,
a w szczególno¶ci projektu budowlanego.
 Uzgodnieñ i decyzji administracyjnych,
W szczególno¶ci nale¿y uzyskaæ wszelkie, wymagane zgodnie z prawem polskim, uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbêdne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia
i przekazania do u¿ytkowania.
 Mapy do celów projektowych,
Wykonawca jest zobowi±zany do uzyskania na swój koszt aktualnych map do celów projektowych na obszar objêty Inwestycj±, je¶li powy¿sze wymagane s± dla przedmiotowego zadania obowi±zuj±cymi przepisami lub ogólnie przyjêt± praktyk± przy sporz±dzaniu dokumentacji projektowej.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w za³±czniku do SWZ – Program Funkcjonalno - U¿ytkowy wraz z za³±cznikami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45500000-2 - Wynajem maszyn i urz±dzeñ wraz z obs³ug± operatorsk± do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz in¿ynierii wodnej i l±dowej

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obs³ug± operatorsk±

45510000-5 - Wynajem d¼wigów wraz z obs³ug± operatorsk±

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45441000-0 - Roboty szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje in¿ynieryjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i spo³ecznej, krematoriów oraz obiektów u¿yteczno¶ci publicznej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71350000-6 - Us³ugi in¿ynieryjne naukowe i techniczne

71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

71351000-3 - Us³ugi planowania geologicznego, geofizycznego i inne us³ugi naukowe

71327000-6 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych

71325000-2 - Us³ugi projektowania fundamentów

71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71246000-4 - Okre¶lenie i spisanie ilo¶ci do budowy

71245000-7 - Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71223000-7 - Us³ugi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

79930000-2 - Specjalne us³ugi projektowe

39100000-3 - Meble

33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami

Cena = 60%;
D³ugo¶æ okresu gwarancji =40%
2. Ocena ofert dokonywana bêdzie wed³ug nastêpuj±cych wzorów:

1) Kryterium „Cena” (C) – 60 (maksymalnie 60 pkt)
C = Cena (warto¶æ do dwóch miejsc po przecinku):
najni¿sza cena brutto spo¶ród ocenianych ofert
C =
cena brutto badanej oferty

Ocena kryterium dokonana zostanie w odniesieniu do ceny brutto, za wykonanie przedmiotowego zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym
2) D³ugo¶æ okresu gwarancji (G) – waga 40%
D³ugo¶æ gwarancji oferty ocenianej*
G = ------------------------------------------------ x 40 pkt.
Najd³u¿sza d³ugo¶æ gwarancji
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” bêdzie d³ugo¶æ okresu gwarancji podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) D³ugo¶æ okresu gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach.
c) Minimalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 24 miesi±ce natomiast maksymalny wynosi 60 miesiêcy licz±c od dnia bezusterkowego odbioru wykonanych robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy przyjmie jako podstawê do oceny oferty okres gwarancji wynosz±cy 60 miesiêcy.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów przyznanych w w/w kryteriach.
4. Do realizacji zamówienia Zamawiaj±cy wybierze oferty o najwy¿szej sumie uzyskanych punktów
w ww. kryterium, spo¶ród ofert nieodrzuconych, z³o¿onych przez Wykonawców niepodlegaj±cych wykluczeniu.
5. Je¿eli w wyniku oceny oferty otrzymaj± jednakow± liczbê punktów, Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty zawieraj±c± ni¿sz± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4. Warunki udzia³u w postêpowaniu:
a) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym oraz kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie,
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 3 mln. z³,
c) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
 dotycz±ca wykonawcy:
 wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – minimum:
 dwóch robot budowlanych o warto¶ci co najmniej 2 000.000,00 z³ brutto polegaj±c± budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu s³u¿by zdrowia
w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia wykonanych robót budowlanych dla spe³nienia powy¿szego warunku.
 dotycz±ce osób:
Wykonawca musi skierowaæ do realizacji zamówienia osoby, zdolne do realizacji zamówienia, legitymuj±ce siê poni¿szymi kwalifikacjami zawodowymi:
 kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz
w przypadku realizacji zamówienia aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby.
Uwaga: Wykonawca winien wykazaæ siê osob± posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami umo¿liwiaj±cymi wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej samej specjalno¶ci.

Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz ustawy
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp – O¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp:
a) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego,
¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at, wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
b) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami, lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym
w art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp – odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4) na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej i zawodowej (warunek okre¶lony w Rozdziale 5 pkt 4 lit. c SWZ):
a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ,
5) na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej (warunek okre¶lony w Rozdziale 5 pkt 4 b SWZ)
- informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) lit. a) i b) lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt, 2 ppkt 3) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek
na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem;
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
7. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) lit. a) i b) lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do przypadku, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio
w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Wymagania dotycz±ce wa¿no¶ci dokumentu stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 45 000,00 PLN (s³ownie: czterdzie¶ci piêæ tysiêcy z³).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje
Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi
obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Tre¶æ gwarancji lub porêczenia nie mo¿e zawieraæ
postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu
gwarancyjnego do gwaranta. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne
i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci wskazanie adresu e-mail lub adresu pocztowego na który Zamawiaj±cy prze¶le o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na rachunek
bankowy Zamawiaj±cego 05 9291 0001 0056 5958 2000 0030 (z dopiskiem: Budowa budynku pracowni rezonansu magnetycznego w ramach zadania rozbudowa istniej±cego kompleksu Szpitala ¦w. Ducha w Rawie Mazowieckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj”, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
6. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Wykonawca bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp
wyst±pienia o zwrot wadium, przy czym z³o¿enie wniosku o zwrot wadium spowoduje
rozwi±zanie stosunku prawnego Zamawiaj±cego z Wykonawc± i utratê przez Wykonawcê prawa
do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie
gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca siê, aby porêczenie
lub gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie
o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6
ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia;
a) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nienie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej oraz warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
b) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
c) W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci prze³o¿onej w niniejszym postêpowaniu oferty, na podstawie której dokonano wybór wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-12 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.