Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262851/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk"
Edycja 2021 Etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk"Edycja 2021 Etap III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33af8c0e-4134-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/114/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.115 Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2021 Etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262851/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 182/BZP-U.510.148.2021/MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia:1. Budowa oświetlenia ul. Żabiej w Gdańsku:
a) prace demontażowe i odtworzeniowe;
b) ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
c) wykonanie przecisków lub przewiertów technicznych;
d) montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami;
e) montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
f) podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego
w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów oświetleniowych;
g) doposażenie istniejących szaf oświetleniowych m.in. w aparaturę
przystosowaną do zwiększenia mocy;
h) zabezpieczenie istniejących sieci;
i) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
2. Budowa oświetlenia ul. Uroczej w Gdańsku:
a) prace demontażowe i odtworzeniowe;
b) ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV wraz z bednarką oraz
wprowadzenie końców do wnęk słupowych;
c) wykonanie przecisków;
d) montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami;
e) montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
f) podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego
w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów oświetleniowych;
g) doposażenie istniejących szaf oświetleniowych m.in. w aparaturę
przystosowaną do zwiększenia mocy;
h) zabezpieczenie istniejących sieci;
i) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 204012,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia:1. Budowa oświetlenia ul. Osowski Zakątek, Zielony Zakątek w Gdańsku:
a) prace demontażowe i odtworzeniowe;
b) ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV wraz z bednarką oraz
wprowadzenie końców do wnęk słupowych;
c) wykonanie przecisków;
d) montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
e) montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
f) podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego
w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów oświetleniowych;
g) doposażenie istniejących szaf oświetleniowych m.in. w aparaturę
przystosowaną do zwiększonej mocy;
h) zabezpieczenie istniejących sieci;
i) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 259905,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351714,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa PROTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 588 239 97 15
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielców 20
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cześć nr 2 przedmiotowego zamówienia została unieważniona gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania dla części nr 2 jest nieuzasadnione.
Powodem unieważnienia drugiej części postępowania przetargowego jest nałożenie się przygotowania postępowania dot. robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Kielnieńskiej na odcinku od obwodnicy do wiaduktu kolejowego”, na które to zadanie Gmina Miasta Gdańska w dn. 25.10.2021 r. uzyskała promesę dofinansowania w ramach pierwszej edycji rządowego Programu Inwestycji Strategicznych w ramach programu Polskiego Ładu.
Zakres powyższej dokumentacji projektowej obejmuje m. in. oświetlenie ul. Kielnieńskiej, która sąsiaduje z ulicami Ossowski Zakątek i Zielony Zakątek, a trasa kabla oświetleniowego nakłada/pokrywa się w pasie drogowym ul. Kielnieńskiej z kablem oświetleniowym, który miał zostać wykonany w ramach przedmiotowego postępowania przetargowego.
W związku z powyższym, żeby uniknąć robót traconych, roboty budowlane związane z budową oświetlenia ul. Ossowski Zakątek i Zielony Zakątek zostaną wykonane na etapie przebudowy ul. Kielnieńskiej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.