eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71/ 71 – 86 – 246

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi opiekuńcze, pielęgnacyjne, wychowawcze i edukacyne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tyg do 3 lat

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57911b38-12ed-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 Meble biurowe: żłobek nr 5, żłobek nr 17

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288816/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZŻ.DZP/48/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72417,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
1) Żłobek nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu;
2) Żłobek nr 17 przy ul. Sołtysowickiej 9a we Wrocławiu.

Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A do SWZ, który zawiera opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość, wskazanie miejsca dostawy do danego żłobka Zamawiającego.
2) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty zawarcia umowy
1) Dostawy do Żłobka Nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu odbędą się w terminie od 01.10.2022 r. do 20.10.2022.
2) Dostawy do Żłobka Nr 17 przy ul. Sołtysowickiej 9a we Wrocławiu odbędą się w terminie od 01.10.2022 do 20.10.2022.
Powyższe terminy mogą ulec zmianie w przypadku przedłużenia się terminu oddania do użytkowania przez Wykonawcę robót żłobka nr 5 lub żłobka nr 17 o czym Wykonawca zostanie poinformowany.
17. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
18. Gwarancja - oferowaną długość gwarancji Wykonawca musi podać w miesiącach w Formularzu oferty. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w rozdziale XI SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90774,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102003,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90774,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371202150

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90774,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

16. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem:
1) Dostawy do Żłobka Nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu odbędą się w terminie od 01.10.2022 r. do 20.10.2022.
2) Dostawy do Żłobka Nr 17 przy ul. Sołtysowickiej 9a we Wrocławiu odbędą się w terminie od 01.10.2022 do 20.10.2022.
Powyższe terminy mogą ulec zmianie w przypadku przedłużenia się terminu oddania do użytkowania przez Wykonawcę robót żłobka nr 5 lub żłobka nr 17 o czym Wykonawca zostanie poinformowany.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.