eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/CZD/082/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI - 10 pakietów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/082/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI – 10 pakietów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipczd.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/082/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI – 10 pakietów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ab55d6-e23f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205124/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/082/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 239567,89 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83673,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Włóknina zielona
1 "Włóknina zielona 120 x 120cm III generacja-celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana- włókno celulozy uszczelniane i wzmocnione włóknem syntetycznym, gramatura 66 g/m2 ±5% kolor zielony. Wytrzymałość na rozciąganie na mokro min. 0,85 kN/m w kierunku wytwarzania i min 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. ; Opakowanie nie większe niż 100 szt.
"
2 "Włóknina zielona 90 x 90cm III generacja-celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana-włókno celulozy uszczelniane i wzmocnione włóknem syntetycznym, gramatura 66 g/m2 ±5%, kolor zielony. Wytrzymałość na rozciąganie na mokro min. 0,85 kN/m w kierunku wytwarzania i min. 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05% ; Opakowanie nie większe niż 250 szt.
"
3. "Włóknina zielona 75 x 75cm III generacja-celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana-włókno celulozy uszczelniane i wzmocnione włóknem syntetycznym, gramatura 66 g/m2 ±5%, kolor zielony. Wytrzymałość na rozciąganie na mokro min. 0,85 kN/m w kierunku wytwarzania i min. 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05% ; Opakowanie nie większe niż 250 szt.
"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 4294 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Papier krepowy
1 "Papier krepowy biały 120 x 120cm. I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
2 "Papier krepowy biały 90 x 90cm. I Generacja,włókno celulozowe, gramatura 60g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
3 "Papier krepowy biały 75 x 75cm. I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
4 "Papier krepowy biały 60 x 60cm I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 m/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
5 "Papier krepowy zielony 60 x 60cm. I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsz niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 7062,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Rękawy papierowo-foliowe
1. Rękaw papierowo-foliowy 55 mm +-10% x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
2. "Rękaw papierowo-foliowy 75 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
"
3. "Rękaw papierowo-foliowy 100 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią.Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
"
4. Rękaw papierowo-foliowy 150 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05% Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
5. "Rękaw papierowo-foliowy 200 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii
"
6. Rękaw papierowo-foliowy 250 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO, papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii
7 Rękaw papierowo-foliowy 300 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii
8 Rękaw papierowo-foliowy 400 mm +-5% x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 29523,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Wskaźniki do sterylizacji parą wodną
1 Jednorazowy pakiet wskaźnikowy typu Bowie – Dicka – pakiet kontrolny - 134ºC/3,5 min klasy 2, kontrolujący penetrację i jakość pary, symulacja ładunku porowatego. Pakiet nie mniejszy niż 9,5x9,5cm, wskaźnik jednoznacznie zmieniający kolor. Na zewnątrz opakowania naniesiony wskaźnik klasy 1. Na każdym pakiecie podana data ważności.
2 Wskaźnik chemiczny zintegrowany do sterylizacji parą wodną klasa/typ V. Na wskaźniku w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia oraz oznakowanie na każdym wskaźniku klasy/typ. Opakowanie nie większe niż 250 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 15619,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Taśmy do sterylizacji
1 Taśma ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną, z papieru krepowanego naturalnie białego19 mm x 50 m wykonane z papieru z naniesioną warstwą kleju gwarantującego ich dobre przyleganie do opakowań sterylizacyjnych. Wskażnik jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu sterylizacji.
2 Taśma bez wskaźnika do sterylizacji parą wodną,z papieru krepowanego naturalnie białego 25 mm x 50 m do zamykania pakietów. Wykonane z papieru z naniesioną warstwą kleju gwarantującego ich dobre przyleganie do opakowań sterylizacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 885,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Testy kontrolne do mycia
1 Test kontrolny myjni ultradźwiękowej o częstotliwości 50 HZ, wykazujący obecność energii ultradźwiękowej podczas czyszczenia narzędzi chirurgicznych. Do stosowania w temperaturze 18-50 st.C. ; 1 op. = 30 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 2736 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Testy biologiczne ampułkowe
1 Testy biologiczne ampułkowe do sterylizacji parą wodną zawierające spory Geobacillus stearotermophilus większe równe 10⁵. Określenie warunków zabicia w temperaturze 121st.C i 134st.C. Czas inkubacji maksymalnie 24 godzin w temp. 55'C-60'C. Na zewnątrz ampułki naniesiony wskaźnik chemiczny jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu testu sterylizacji. Każde opakowanie powinno zawierać certyfikat dotyczący wskaźników biologicznych danej serii w jezyku polskim. Test kompatybilny z inkubatorem firmy ASP. ; 1 op. = 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 761,72 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Testy biologiczne
1 Test biologiczny do sterylizacji parą wodną szybkiego odczytu kompatybilny z autoczytnikiem 3M Attest TM Auto-reader 490 posiadanym przez Zamawiającego. - Każde opakowanie powinno zawiera certyfikat dla danej seri. Czas inkubacji maksymalnie 25 minut w temp.56,5 +-2'C. Na zewnątrz ampułki naniesiony wskaźnik chemiczny jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu testu sterylizacji. 1 op. (50 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 15521,10 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - Testy do wykrywania pozostałości białkowych
1 Testy do wykrywania pozostałości białkowych. 1 op.50 szt. Test wykrywa wszelkie pozostałości białkowe na poziomie 1 µg znajdujące się na powierzchni narzędzi i sprzętu po myciu i dezynfekcji. Wynik testu w czasie nie dłuższym niż 30 sekund bez potrzeby inkubacji testu, łatwość w interpretacji wyniku poprzez porównanie zmienionej barwy odczynnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 2469,92 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 - Wskaźnik monitorowania mycia
1 Jednorazowy wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia w urządzeniach myjąco- dezynfekujących.  Wskaźnik  na blaszce metalowej posiadający dwa różne zabrudzenia symulujące krew, wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego próbnikiem ze stali szlachetnej z metrowym przewodem silikonowym firmy Getinge

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4040,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4040,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4040,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960

7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4040,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6452,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6452,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6452,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960

7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37560,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną (37 560,20 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (19 437,51)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27159,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39968,27 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41855,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14514,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11/318

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14514,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 941,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1546,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMEDICA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242443301

7.3.3) Ulica: Zawiślańska 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-068

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną (2 706,96 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (2 527,20).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3763,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMEDICA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242443301

7.3.3) Ulica: Zawiślańska 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-068

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16359 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16359 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270204212

7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 117 m. Kajetany

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16359 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3183,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5539,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3183,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960

7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3183,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6165 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6165 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6165 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960

7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6165 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.