Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00205124/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00217267/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/082/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI – 10 pakietów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/082/22 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI – 10 pakietów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ab55d6-e23f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/082/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 239567,89 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83673,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Włóknina zielona1 "Włóknina zielona 120 x 120cm III generacja-celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana- włókno celulozy uszczelniane i wzmocnione włóknem syntetycznym, gramatura 66 g/m2 ±5% kolor zielony. Wytrzymałość na rozciąganie na mokro min. 0,85 kN/m w kierunku wytwarzania i min 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. ; Opakowanie nie większe niż 100 szt.
"
2 "Włóknina zielona 90 x 90cm III generacja-celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana-włókno celulozy uszczelniane i wzmocnione włóknem syntetycznym, gramatura 66 g/m2 ±5%, kolor zielony. Wytrzymałość na rozciąganie na mokro min. 0,85 kN/m w kierunku wytwarzania i min. 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05% ; Opakowanie nie większe niż 250 szt.
"
3. "Włóknina zielona 75 x 75cm III generacja-celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana-włókno celulozy uszczelniane i wzmocnione włóknem syntetycznym, gramatura 66 g/m2 ±5%, kolor zielony. Wytrzymałość na rozciąganie na mokro min. 0,85 kN/m w kierunku wytwarzania i min. 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05% ; Opakowanie nie większe niż 250 szt.
"
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 4294 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Papier krepowy1 "Papier krepowy biały 120 x 120cm. I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
2 "Papier krepowy biały 90 x 90cm. I Generacja,włókno celulozowe, gramatura 60g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
3 "Papier krepowy biały 75 x 75cm. I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
4 "Papier krepowy biały 60 x 60cm I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 m/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsze niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
5 "Papier krepowy zielony 60 x 60cm. I Generacja, włókno celulozowe, gramatura 60 g/m2±5%. Opakowanie od jednego producenta, niezwilżalność wodą - czas nie mniejszy niż 25 s, wytrzymałość na rozciaganie na mokro nie mniejsz niż 0.85 kN/m w kierunku wytwarzania i 0,60 kN/m w kierunku poprzecznym. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%.
"
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 7062,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Rękawy papierowo-foliowe1. Rękaw papierowo-foliowy 55 mm +-10% x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
2. "Rękaw papierowo-foliowy 75 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
"
3. "Rękaw papierowo-foliowy 100 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią.Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
"
4. Rękaw papierowo-foliowy 150 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05% Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego.
5. "Rękaw papierowo-foliowy 200 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii
"
6. Rękaw papierowo-foliowy 250 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO, papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii
7 Rękaw papierowo-foliowy 300 mm x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650 mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii
8 Rękaw papierowo-foliowy 400 mm +-5% x 200 m posiadający dwa wskaźniki [STEAM, EO], papier o gram.min. 70 g/m2 +-5%, folia o grubości 50-52 μm, folia przezroczysta bez rozwarstwień. Wytrzymłość papieru na przedarcie min. 650mN w obu kierunkach. Zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%. Wskaźnik chemiczny umieszczony pod folią. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Wszystkie napisy i wskaźniki poza przestrzenią roboczą oraz w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia wskaźnika chemicznego. Każda rolka powinna zawierać etykietę z minimum informacjami: data ważności, rozmiar, producent, nr serii
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 29523,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Wskaźniki do sterylizacji parą wodną1 Jednorazowy pakiet wskaźnikowy typu Bowie – Dicka – pakiet kontrolny - 134ºC/3,5 min klasy 2, kontrolujący penetrację i jakość pary, symulacja ładunku porowatego. Pakiet nie mniejszy niż 9,5x9,5cm, wskaźnik jednoznacznie zmieniający kolor. Na zewnątrz opakowania naniesiony wskaźnik klasy 1. Na każdym pakiecie podana data ważności.
2 Wskaźnik chemiczny zintegrowany do sterylizacji parą wodną klasa/typ V. Na wskaźniku w sposób graficzny lub słowny naniesiony kolor referencyjny przebarwienia oraz oznakowanie na każdym wskaźniku klasy/typ. Opakowanie nie większe niż 250 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 15619,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Taśmy do sterylizacji1 Taśma ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną, z papieru krepowanego naturalnie białego19 mm x 50 m wykonane z papieru z naniesioną warstwą kleju gwarantującego ich dobre przyleganie do opakowań sterylizacyjnych. Wskażnik jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu sterylizacji.
2 Taśma bez wskaźnika do sterylizacji parą wodną,z papieru krepowanego naturalnie białego 25 mm x 50 m do zamykania pakietów. Wykonane z papieru z naniesioną warstwą kleju gwarantującego ich dobre przyleganie do opakowań sterylizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 885,04 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Testy kontrolne do mycia1 Test kontrolny myjni ultradźwiękowej o częstotliwości 50 HZ, wykazujący obecność energii ultradźwiękowej podczas czyszczenia narzędzi chirurgicznych. Do stosowania w temperaturze 18-50 st.C. ; 1 op. = 30 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 2736 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - Testy biologiczne ampułkowe1 Testy biologiczne ampułkowe do sterylizacji parą wodną zawierające spory Geobacillus stearotermophilus większe równe 10⁵. Określenie warunków zabicia w temperaturze 121st.C i 134st.C. Czas inkubacji maksymalnie 24 godzin w temp. 55'C-60'C. Na zewnątrz ampułki naniesiony wskaźnik chemiczny jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu testu sterylizacji. Każde opakowanie powinno zawierać certyfikat dotyczący wskaźników biologicznych danej serii w jezyku polskim. Test kompatybilny z inkubatorem firmy ASP. ; 1 op. = 100 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 761,72 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - Testy biologiczne1 Test biologiczny do sterylizacji parą wodną szybkiego odczytu kompatybilny z autoczytnikiem 3M Attest TM Auto-reader 490 posiadanym przez Zamawiającego. - Każde opakowanie powinno zawiera certyfikat dla danej seri. Czas inkubacji maksymalnie 25 minut w temp.56,5 +-2'C. Na zewnątrz ampułki naniesiony wskaźnik chemiczny jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu testu sterylizacji. 1 op. (50 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 15521,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 - Testy do wykrywania pozostałości białkowych1 Testy do wykrywania pozostałości białkowych. 1 op.50 szt. Test wykrywa wszelkie pozostałości białkowe na poziomie 1 µg znajdujące się na powierzchni narzędzi i sprzętu po myciu i dezynfekcji. Wynik testu w czasie nie dłuższym niż 30 sekund bez potrzeby inkubacji testu, łatwość w interpretacji wyniku poprzez porównanie zmienionej barwy odczynnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 2469,92 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 - Wskaźnik monitorowania mycia1 Jednorazowy wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia w urządzeniach myjąco- dezynfekujących. Wskaźnik na blaszce metalowej posiadający dwa różne zabrudzenia symulujące krew, wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego próbnikiem ze stali szlachetnej z metrowym przewodem silikonowym firmy Getinge
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4040,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4040,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4040,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960
7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4040,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6452,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6452,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6452,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960
7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37560,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną (37 560,20 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (19 437,51)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27159,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39968,27 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41855,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14514,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260302999
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11/318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14514,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 941,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1546,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMEDICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242443301
7.3.3) Ulica: Zawiślańska 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-068
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną (2 706,96 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (2 527,20).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3763,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMEDICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242443301
7.3.3) Ulica: Zawiślańska 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-068
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16359 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16359 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270204212
7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 117 m. Kajetany
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16359 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3183,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5539,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3183,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960
7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3183,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6165 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6165 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6165 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512295960
7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6165 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni"
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.