eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach IAS w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach IAS w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dfb9144-0748-11ed-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach IAS w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dfb9144-0748-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach IAS w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z tym przedmiotowe zamówienie może zostać udzielone w trybie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-45f0d035-b0e2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108247,82

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” w budynkach:
1. Urząd Skarbowy w Lesku, ul. Rynek 1,
2. Podkarpacki Urząd Celno-Skarbowy w Przemyślu, ul. 3-go Maja 30, Jasło,
3. Urząd Skarbowy w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1,
4. Urząd Skarbowy w Brzozowie, ul. Kazimierzowska 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 22824,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” w budynkach:
1. Urząd Skarbowy w Przemyślu, ul. Lwowska 9a - zakres ujęty w dokumentacji projektowej z wyłączeniem pomieszczenia 105 (w dokumentacji oznaczony jako obszar wyłączony z zakresu wykonania),
2. Oddział Celny w Przemyślu, ul. Mickiewicza 15,
3. Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie, ul. Podwisłocze 42,
4. Urząd Skarbowy w Jarosławiu, ul. Przemysłowa 2A,
5. Urząd Skarbowy w Lubaczowie, ul. Sobieskiego 6,
6. Urząd Skarbowy w Przeworsku, ul. Tysiąclecia 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 42399,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie”, w budynkach:
1. Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu, ul. Wyspiańskiego 12,
2. Urząd Skarbowy w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6,
3. Urząd Skarbowy w Dębicy, ul. Kolejowa 21 ,
4. Podkarpacki Urząd Celno-Skarbowy, Rzeszów, ul. Geodetów 1
5. Podkarpacki Urząd Skarbowy, Rzeszów, ul. Geodetów 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 43024,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26450,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26450,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26450,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traffic Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781470418

7.3.3) Ulica: Kręta 8

7.3.4) Miejscowość: Radzyny

7.3.5) Kod pocztowy: 64-530

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26450,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-29 do 2022-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49513,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49513,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49513,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traffic Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781470418

7.3.3) Ulica: Kręta 8

7.3.4) Miejscowość: Radzyny

7.3.5) Kod pocztowy: 64-530

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49513,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-29 do 2022-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49232,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49232,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49232,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traffic Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781470418

7.3.3) Ulica: Kręta 8

7.3.4) Miejscowość: Radzyny

7.3.5) Kod pocztowy: 64-530

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49232,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-29 do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.