Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach IAS w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dfb9144-0748-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach IAS w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dfb9144-0748-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach IAS w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z tym przedmiotowe zamówienie może zostać udzielone w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-45f0d035-b0e2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 108247,82
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” w budynkach:1. Urząd Skarbowy w Lesku, ul. Rynek 1,
2. Podkarpacki Urząd Celno-Skarbowy w Przemyślu, ul. 3-go Maja 30, Jasło,
3. Urząd Skarbowy w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1,
4. Urząd Skarbowy w Brzozowie, ul. Kazimierzowska 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 22824,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” w budynkach:1. Urząd Skarbowy w Przemyślu, ul. Lwowska 9a - zakres ujęty w dokumentacji projektowej z wyłączeniem pomieszczenia 105 (w dokumentacji oznaczony jako obszar wyłączony z zakresu wykonania),
2. Oddział Celny w Przemyślu, ul. Mickiewicza 15,
3. Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie, ul. Podwisłocze 42,
4. Urząd Skarbowy w Jarosławiu, ul. Przemysłowa 2A,
5. Urząd Skarbowy w Lubaczowie, ul. Sobieskiego 6,
6. Urząd Skarbowy w Przeworsku, ul. Tysiąclecia 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 42399,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja sieci teleinformatycznej wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie”, w budynkach:1. Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu, ul. Wyspiańskiego 12,
2. Urząd Skarbowy w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6,
3. Urząd Skarbowy w Dębicy, ul. Kolejowa 21 ,
4. Podkarpacki Urząd Celno-Skarbowy, Rzeszów, ul. Geodetów 1
5. Podkarpacki Urząd Skarbowy, Rzeszów, ul. Geodetów 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 43024,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26450,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26450,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26450,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traffic Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781470418
7.3.3) Ulica: Kręta 8
7.3.4) Miejscowość: Radzyny
7.3.5) Kod pocztowy: 64-530
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26450,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-29 do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49513,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49513,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49513,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traffic Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781470418
7.3.3) Ulica: Kręta 8
7.3.4) Miejscowość: Radzyny
7.3.5) Kod pocztowy: 64-530
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49513,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-29 do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49232,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49232,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49232,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traffic Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781470418
7.3.3) Ulica: Kręta 8
7.3.4) Miejscowość: Radzyny
7.3.5) Kod pocztowy: 64-530
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49232,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-29 do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.