Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295189/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika dla potrzeb wykonywania zadań komunalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Niemcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.niemcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niemcza.ezamawiajacy.pl/ , https://bip.um.niemcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.niemcza.pl/bipkod/262257861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika dla potrzeb wykonywania zadań komunalnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99c110d4-533d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003880/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb wykonywania zadań komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295189/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę 1 sztuki nowego ciągnika rolniczego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku.
2. Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający w SWZ oraz w pozostałych dokumentach postępowania posługuje się zamiennie pojęciami „ciągnik” i „pojazd”, które oznaczają ten sam przedmiot zamówienia – ciągnik rolniczy.
3. Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie był wcześniej rejestrowany.
4. Pojazd będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie parametrów technicznych oraz wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 8 SWZ.
5. Dla pojazdu będącego przedmiotem zamówienia podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy pojazd o lepszych parametrach spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczno-eksploatacyjne i jakość dostarczonego pojazdu, zespołów i podzespołów muszą odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
6. Pojazd będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących homologacji pojazdów obowiązujących na terytorium RP oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnieniu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w pojazd przed dopuszczeniem go do użytkowania.
7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 450 z póź. zm.) oraz w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności rozporządzeniu ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresy ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
8. Wykonawca wraz z dostawą ciągnika przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia niezbędne dokumenty w języku polskim obejmujące, w szczególności: dwa komplety kluczyków, książki gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji (wersja papierowa i elektroniczna), homologacje, zaświadczenie zgodności WE, certyfikaty, świadectwa, atesty, informacje o okresowych przeglądach serwisowych i inne wymagane dokumenty pozwalające Zamawiającemu w zgodzie z przepisami prawa polskiego na eksploatację, rejestrację i użytkowanie.
9. Dostawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dotyczące obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa pracy ciągnika. Szkolenie odbędzie się w miejscu dostawy, w dniu wydania ciągnika. Gdyby nie było to możliwe, szkolenie odbędzie się winnym terminie ustalonym z Zamawiającym.
10. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia bez limitu motogodzin obejmującej zakres czynności serwisowych wynikających z dokumentów gwarancyjnych producenta.
11. Dla oferowanego pojazdu Wykonawca musi zagwarantować dostęp do w pełni autoryzowanej stacji serwisowej, znajdującej się w odległości maksymalnie do 80 km od siedziby Zamawiającego.
12. Przy dostawie pojazdu należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.
13. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Dostawcy.
14. Ciągnik musi zostać dostarczony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - siedziba Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. ul. Wrocławska 3a-3b, 58-230 Niemcza.
15. Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt.
16. Wszystkie użyte w dokumentacji typy urządzeń, nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych systemów i elementów wykonawczych oraz dostaw urządzeń. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
17. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, których niespełnienie będzie skutkować odrzuceniem oferty, na podstawie prawnej art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej w swojej treści z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293355,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293355,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTIM Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822131703
7.3.3) Ulica: Lipowa
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROTIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGROTIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293355,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem na potrzeby utrzymania dróg gminnych
- Dostawa maszyn do ZSCKR w Sędziejowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.