eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Budowa ul. Rzeckiego w Jaworze



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Rzeckiego w Jaworze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "INWESTYCJE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390770052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Jawor

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768702285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@inwestycje-jawor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inwestycje-jawor.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.jawor.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Rzeckiego w Jaworze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad60b421-2ffd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 474485,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Rzeckiego w Jaworze” na odcinku około 170 mb. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym i opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania.
2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej po uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego w zakresie ciągu pieszo-jezdnego, miejsc parkingowych wzdłuż jezdni, placu manewrowego, sieci kanalizacji deszczowej oraz sieci i oświetlenia ulicznego, zieleni i nasadzenia krzewów i drzew.
3. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, w niniejszej SWZ oraz w postanowieniach umowy, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane
na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesiące, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na zastosowane konstrukcje, materiały, wyroby budowlane i urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy.
6. Termin wykonania zamówienia: do 11.12.2021 r.
7. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ zgodnie z art. 25 ust. 2 Pzp przedmiotowe zamówienie
„ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość”.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ani przez Wykonawcę kluczowych zadań.
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
14. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazw (firm) podwykonawców.
15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
16. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy tj. we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. Zm.) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy, przy czym wymóg ten nie dotyczy:
a) czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, osób wykonujących usługę geodezyjna, dostawców materiałów budowlanych,
b) osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru.
Obowiązek określony w ust. 1 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo postanowienia zobowiązujące podwykonawców do wykonywania obowiązku, o którym mowa w ust. 1.
W trakcie wykonywania umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniany jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Szczegóły dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy tj. we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538616,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538616,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538616,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLLUMBUS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000325264

7.3.3) Ulica: Zgody 52

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie robót drogowych i kanalizacji deszczowej; instalacja elektryczna, kierownik robót elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538616,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.