Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00301229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina Lelów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczekocińska 18
1.5.2.) Miejscowość: Lelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343550121
1.5.8.) Numer faksu: 343550049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@lelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwlelow.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina Lelów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e17ca41-1fcd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050018/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Projekt "Cyfrowa Gmina Lelów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIR.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108796,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Serwer wraz z niezbędnymi komponentami i oprogramowaniem – systemem operacyjny, zasilacz awaryjny UPS wraz z niezbędnymi komponentami. W zakres wchodzi jedna sztuka serwera wraz z niezbędnymi komponentami i oprogramowaniem – systemem operacyjnym oraz jedna sztuka zasilacza awaryjnego UPS wraz z niezbędnymi komponentami.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup systemu bezpieczeństwa w postaci jednej sztuki urządzenia klasy UTM/Next Generation Firewall wraz licencjami. W zakres wchodzą zakup jednej sztuki urządzenia klasy UTM/Next Generation Firewall wraz licencjami upoważniającymi do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów.4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Serwer NAS wraz z dyskami twardymi, licencje na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych maszyn wirtualnych. W zakres wchodzi jedna sztuka serwera NAS wraz z dyskami twardymi na potrzeby budowy scentralizowanych środowisk kopii zapasowych oraz komputerów PC.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234200-0 - Dyski optyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Wyposażenie kancelarii podawczej w niezbędne urządzenia i licencje na oprogramowanie wspomagające skanowanie wsadowe. W zakres wchodzi zakup zestawu składającego się z następującychelementów/urządzeń:
-Skaner z automatycznym podajnikiem dokumentów ADF z oprogramowaniem wspomagającym skanowanie wsadowe
- Czytnik kodów kreskowych 2D
- Drukarka etykiet
- Licencja na oprogramowanie wspomagająca skanowanie wsadowe do systemu EZD
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Dyski SAS W zakres wchodzi zakup 10 sztuk fabrycznie nowych dysków twardych do macierzy HPE 20504.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 15300,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Zakup przełączników sieciowych warstwy L3 oraz zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem. W zakres wchodzi zakup trzech sztuk przełączników sieciowych warstwy L3 oraz 2 sztuki zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem - systemem operacyjnym, składających się z jednostki centralnej oraz monitora.4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30214000-2 - Stacje robocze
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 22520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 20.07.2023 r. dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia siedmiu ofert złożonych w postępowaniu. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na istnieniu w dokumentacji ogłoszenia o zamówieniu rozbieżności co do obowiązku załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych oraz nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 8c do SWZ.
Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia i błąd w SWZ ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach załączanych do oferty. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, i SWZ, którego nie można już poprawić na tym etapie mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 20.07.2023 r. dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia siedmiu ofert złożonych w postępowaniu. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na istnieniu w dokumentacji ogłoszenia o zamówieniu rozbieżności co do obowiązku załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych oraz nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 8c do SWZ.
Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia i błąd w SWZ ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach załączanych do oferty. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, i SWZ, którego nie można już poprawić na tym etapie mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 20.07.2023 r. dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia siedmiu ofert złożonych w postępowaniu. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na istnieniu w dokumentacji ogłoszenia o zamówieniu rozbieżności co do obowiązku załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych oraz nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 8c do SWZ.
Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia i błąd w SWZ ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach załączanych do oferty. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, i SWZ, którego nie można już poprawić na tym etapie mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 20.07.2023 r. dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia siedmiu ofert złożonych w postępowaniu. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na istnieniu w dokumentacji ogłoszenia o zamówieniu rozbieżności co do obowiązku załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych oraz nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 8c do SWZ.
Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia i błąd w SWZ ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach załączanych do oferty. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, i SWZ, którego nie można już poprawić na tym etapie mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 20.07.2023 r. dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia siedmiu ofert złożonych w postępowaniu. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na istnieniu w dokumentacji ogłoszenia o zamówieniu rozbieżności co do obowiązku załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych oraz nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 8c do SWZ.
Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia i błąd w SWZ ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach załączanych do oferty. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, i SWZ, którego nie można już poprawić na tym etapie mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 20.07.2023 r. dokonał czynności odszyfrowania i otwarcia siedmiu ofert złożonych w postępowaniu. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na istnieniu w dokumentacji ogłoszenia o zamówieniu rozbieżności co do obowiązku załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych oraz nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 8c do SWZ.
Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia i błąd w SWZ ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach załączanych do oferty. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia, i SWZ, którego nie można już poprawić na tym etapie mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa drukarek
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.