eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewModernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie-Jeziory



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie-Jeziory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/429740

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie-Jeziory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-253417f9-e123-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041662/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie-Jeziory

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-06-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1830680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy
Sobienie - Jeziory
2) W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane polegające na:
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Parysowska w Sobieniach-Jeziory do dz. 536/2
obr. 11 Sobienie Biskupie – odcinek około 1 000,00 mb zgodnie z załącznikiem
graficznym
b) Wykonaniu prac rozbiórkowych istniejącej nawierzchni jezdni tj. płyt betonowych,
c) Wykonanie profilowania podłoża wraz z jego korytowaniem na średnią głębokość
ok. 11 cm.
d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm o grubości po zagęszczeniu
25 cm,
e) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa
wiążąca AC16W o grubości 6 cm
f) Wykonanie nawierzchni z mieszane mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa
ścieralna AC11S o grubości 5 cm,
g) Obustronne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o szerokości 1,0 m
i grubości po zagęszczeniu min. 0,15m
h) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory,
kratki, itp.,
i) Uwaga – nawierzchnie jezdni należy układać całą szerokością jezdni,
j) Należy odtworzyć stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w
szczególności odtworzyć oznakowanie poziome jezdni – oznakowanie poziome należy
wykonać w technologii grubowarstwowej,
k) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy
uszczelnić masą na bazie bitumu,
l) Nawierzchnie jezdni należy wykonać również na wszystkich skrzyżowaniach
występujących na przedmiotowym odcinku w granicach istniejącego pasa drogowego
na odcinku minimum 3 m,
m) Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych
oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni
jezdni.
n) Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych
złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
o) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
p) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a
następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
q) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji
ruchu,
r) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy,
który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
s) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład,
której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, aprobaty
techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, itp.
t) UWAGA: geometrię drogi należy wykonać zgodnie z przedłożonym przez
Zamawiającego Projektem Zagospodarowania Terenu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 5 ustawy pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Zamawiający przeznaczył na realizację inwestycji 2.000.000,00 zł z czego 1.900.000,00 zł stanowi kwota uzyskanego dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W ramach uzyskanego dofinansowania Zamawiający na podstawie ogłoszonego oraz rozstrzygniętego postępowania dostaje promesę, która jest podstawą do zawarcia umowa oraz określa końcową wartość otrzymanego dofinansowania. Oferta najkorzystniejsza złożona w postępowaniu opiewa na kwotę 1 491 148,99 zł, czyli jest mniejsza o 508 851,01 zł od kwoty zabezpieczonej na realizację zadania oraz jest mniejsza o 408 851,01 zł od wartości otrzymanego dofinansowania. Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania oraz szacowania jego wartości sytuacji, w której oferty najkorzystniejsze złożone w postępowaniu będą niższe o ok. 20-25% od szacowanej wartości zamówienia. Równocześnie w związku z zasadami przyznanego dofinansowania, gdzie po wyborze wykonawcy nie ma możliwości zmiany wartości otrzymanego dofinansowania, w przypadku rozstrzygnięcia postępowania Zamawiający zobligowany byłby do zwrotu dużej części otrzymanego dofinansowania. W interesie publicznym nie leży takie rozstrzygnięcie postępowania, gdzie zamawiający zwracałby dużą cześć dofinansowania zewnętrznego równocześnie tracąc bezpowrotnie możliwość jego wykorzystania na poprawę infrastruktury drogowej. W ocenie Zamawiającego stan drogi 2753W, której dotyczy postępowanie jest na tyle zły, że w interesie społecznym oraz publicznym leży jak największe wykorzystanie otrzymanego dofinansowania oraz wykonania „remontu” nawierzchni drogi na jak największym jej odcinku.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1491148,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2244235,12 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.