eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkaryszewRemont dróg gminnych w miejscowościach Odechów i Odechowiec



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowościach Odechów i Odechowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skaryszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackego 6

1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6103089

1.5.8.) Numer faksu: 48 6103089

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@skaryszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamowienia.skaryszew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w miejscowościach Odechów i Odechowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f18d7a-e6ae-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044242/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg gminnych w miejscowosci Odechów i Odechowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1033721,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą:
Remont dróg gminnych w miejscowościach Odechów i Odechowiec o długości 1,376km obejmujących między innymi:
1) roboty pomiarowe ( w tym: inwentaryzacja powykonawcza);
2) roboty rozbiórkowe: nawierzchni asfaltowej (frezowanie), krawężników betonowych na ławie
betonowej, istniejącego przepustu z rur betonowych o średnicy 80cm z uprzednim odkopaniem,
3) wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy pomocniczej (nad przepustem Ø80cm)
z ulepszonego podłoża CBGM klasa 0/11,2 C3/4 wraz z profilowaniem i zagęszczeniem;
4) oczyszczenie i skropienie warstw niebitumicznych asfaltem lub emulsją asfaltową (nad przepustem Ø80cm);
5) ustawienie krawężnika betonowego wibroprasowanego (wtopiony/wystający) o wym.
15x30x100cm na podsypce cement.-piask. gr. 3-5cm wraz z ławą betonową z oporem z betonu C 12/15;
6) Przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej istn. zjazdu do sklepu spożywczego;
7) Ułożenie geosiatki o wytrzymałości powyżej 20kN/m w miejscach spekań nawierzchni;
8) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm;
9) oczyszczenie i dwukrotne skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową 0,1-0,3 kg/m2 (jezdnia);
10) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm;
11) wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem gr. 15cm;
12) ścinanie wyniesionych poboczy, grubość warstwy ścinanej do 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład;
13) wykonanie pobocza szer. 0,75m z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem gr. 15cm;
14) oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm;
15) obsianie trawą skarp i dna rowów;
16) wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PEHD śr. Ø40 cm z ławą fundamentową z kruszywa;
17) ścianki czołowe prefabrykowane, skośne dla przepustu rurowego śr. Ø40 cm;
18) wykonanie przepustu drogowego, przez koronę drogi z rury PEHD śr. Ø80cm z ławą fundamentową z kruszywa oraz obsypką piaskową;
19) demontaż tarcz znaków drogowych wraz ze słupkami;
20) wykonanie oznakowania pionowego: montaż słupków i tarcz znaków drogowych;
21) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - barwa biała.
Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.

2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach oferty podane jest w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym Formularz nr 2 do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w kosztorysie robót należy wykonać również:
− wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z STWIORB i dokumentacji projektowej,
− wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, dokumentacji projektowej i kosztorysu ofertowego).

3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:
− dokumentacji projektowej,
− Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
− projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1241462,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1410267,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1241462,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366348290

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1241462,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.