Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Peł. fun.Inżyniera Kontraktu wraz z komp. nadzorem inw. przy realizacji inwestycji pn.: „Bud. budynku adm. siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice wraz z zagos. terenu i infr. tow. w formule zap.i wyb.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Potrzebowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Potrzebowice
1.5.2.) Miejscowość: Wieleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: potrzebowice@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potrzebowice.pila.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Peł. fun.Inżyniera Kontraktu wraz z komp. nadzorem inw. przy realizacji inwestycji pn.: „Bud. budynku adm. siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice wraz z zagos. terenu i infr. tow. w formule zap.i wyb.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71e00963-d489-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217783/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania "Budowa budynku administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice wraz z zagosp. terenu i infr. towarzy. w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202731,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: „Budowa budynku administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj” , (dalej jako „Zadanie inwestycyjne”).
3.2. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) bieżącej kontroli i weryfikacji opracowywanej przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego dokumentacji projektowej (Etap I);
b) pełnienia nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad wykonaniem robót budowalnych przez wykonawcę Zadania Inwestycyjnego (Etap II);
c) udziału w przeglądach i odbiorze pogwarancyjnym - w okresie rękojmi i gwarancji robót
budowlanych od odbioru końcowego (Etap III);
Szczegółowy zakres świadczonych usług został przedstawiony w projektowanych postanowieniach umowy - w załączniku nr 9 do SWZ.
Poglądowe parametry obiektów, lokalizacji i zakres instalacji w ramach inwestycji, przedstawione są w Programie funkcjonalno – użytkowym będącym załącznikiem nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158547,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158547,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: budconsult Doradztwo Budowlane Błażej Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631422866
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego
7.3.4) Miejscowość: Lubasz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDCONSULT DORADZTWO BUDOWLANE BŁAŻEJ MRÓZ
jakie przetargi wygrała firma
BUDCONSULT DORADZTWO BUDOWLANE BŁAŻEJ MRÓZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Sprawowanie pełnobranżowego nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Jurajskiego Centrum Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska i siedziby Oddziału ZPKWM w Krakowie
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Przebudowa DP 4310E w m. Roszkowa Wola pod wiaduktem kolejowym"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4319E w m. Ciosny"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4321E w m. Prażki"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.