Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252334/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie, wykonanie i dostawa 1500 sztuk albumów pamiątkowych pokazujących realizację projektu "Toruńska Starówka - ochrona i konserwacja dziedzictwa kulturowego UNNESCO - etap II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie, wykonanie i dostawa 1500 sztuk albumów pamiątkowych pokazujących realizację projektu "Toruńska Starówka - ochrona i konserwacja dziedzictwa kulturowego UNNESCO - etap II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dd31139-fb79-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Opracowanie, wykonanie i dostarczenie albumów pamiątkowych o efektach realizacji projektu "Toruńska Starówka - ochrona i konserwacja dziedzictwa kulturowego UNESCO - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252334/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 79/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostawa 1500 sztuk albumów pamiątkowych pokazujących realizację projektu „Toruńska Starówka – ochrona i konserwacja dziedzictwa kulturowego UNESCO – etap II” (zwanego dalej projektem) wraz z wykonaniem zdjęć do tego albumu, ukazujących rezultaty przeprowadzonych prac. W albumie najważniejsze będą zdjęcia, treść będzie dotyczyć informacji ogólnych o projekcie i każdym obiekcie objętym wsparciem, w formie krótkiego opisu przeprowadzonych prac i osiągniętych rezultatów. Wszystkie informacje oraz podpisy pod zdjęciami będą przetłumaczone na język angielski.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące albumów pamiątkowych zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do wzoru umowy.
3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do opracowanej zawartości merytorycznej i wykonanych zdjęć, w zakresie objętym umową, na zasadach opisanych w § 10 wzoru umowy.
4. Termin wykonania zamówienia: nie później niż 160 dni od dnia zawarcia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
22315000-1 - Fotografie
79961000-8 - Usługi fotograficzne
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103412,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103412,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Machina Druku sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9562320252
7.3.3) Ulica: Kociewska 26f
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103412,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa obuwia medycznego
- Dostawa podkładów papierowo-foliowych w rolce i prześcieradeł jednorazowych w rolce
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Urbitor sp. z o.o.
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych (metali i tworzyw sztucznych oraz papieru i szkła) z posesji zamieszkałych na terenie Gminy Łubianka
- Dostawa cewników, zestawów do szynowania moczowodów oraz worków do zbiórki moczu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Świadczenie usług druku materiałów wydawniczych Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w 2025 roku
- Druk i oprawa wraz z usługą introligatorską nakładu książki typu pop-up w pudełku
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Comiesięczny wydruk 134 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszenie w 67 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.