Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247997/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowina Tatrzańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 144
1.5.2.) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugbukowinatatrzanska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbukowinatatrzanska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-741bdd61-0389-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043433/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest wspólfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZW.271.1.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV w zakresie instalacji c.o. i kotłowni realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:
1) Modernizacja istniejącej kotłowni olejowej.
2) Instalacja pompy ciepła do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej.
3) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania.
4) Wykonanie robót elektrycznych na potrzeby kotłowni i zasilania pompy ciepła.
5) Wdrożenie systemu zarządzania energią.
6) Roboty odtworzeniowe.
3. Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt:
a) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej” branża: sanitarna, (Szkoła Podstawowa w Bukowinie Tatrzańskiej), opracowana przez mgr inż. Tomasza Drzewickiego z kwietnia 2023 r.
b) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – Instalacje elektryczne kotłowni, branża elektryczna, opracowany przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
3) Specyfikacja techniczna:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża: sanitarna, (Szkoła Podstawowa w Bukowinie Tatrzańskiej), opracowana przez mgr inż. Tomasza Drzewickiego z kwietnia 2023 r.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża: elektryczna – instalacja elektryczna kotłowni, (Szkoła Podstawowa w Bukowinie Tatrzańskiej), opracowana przez mgr inż. Tomasza Kozulę z kwietnia 2023 r.
4) Przedmiar robót,
a) Przedmiar robót, branża: sanitarna, (Szkoła Podstawowa, Bukowina Tatrzańska), opracowana przez mgr inż. Tomasza Drzewickiego z kwietnia 2023 r.
b) Przedmiar robót, branża elektryczna – instalacja elektryczna kotłowni, opracowany przez mgr inż. Tomasza Kozulę z kwietnia 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
39370000-6 - Instalacje wodne
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 2021807,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV w zakresie ocieplenia, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:
1) Ułożenie folii podposadzkowej.
2) Ocieplenie stropu poddasza styropianem grb. 25 cm w dwóch warstwach 10 cm i 15 cm.
3) Wykonanie wylewki zabezpieczającej grb. 5 cm.
4) Roboty porządkowe i towarzyszące.
3. Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt wykonawczy „Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Bukowinie Tatrzańskiej”, opracowany przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r. – w części dotyczącej docieplenia stropu.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, „Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Bukowinie Tatrzańskiej” – branża architektoniczna, opracowana przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r.
4) Przedmiar robót, opracowany przez mgr inż. Stefana Saternusa z 05.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261410-1 - Izolowanie dachu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 158872,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV w zakresie stolarki, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:
1) Wymiana stolarki okiennej.
2) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
3) Wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych.
4) Wykonanie robót odtworzeniowych wewnętrznych.
3. Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Białce Tatrzańskiej”, opracowana przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r. – w części dotyczącej wymiany stolarki.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Białce Tatrzańskiej, opracowana przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r. – w części dotyczącej wymiany stolarki.
4) Przedmiar robót, opracowany przez mgr inż. Stefana Saternusa z 05.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1625989,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV iw zakresie oświetlenia, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:
1) Wymiana opraw oświetleniowych.
2) Instalacja opraw awaryjnych i ewakuacyjnych.
3) Rozdzielnie i sieci elektryczne.
4) Roboty odtworzeniowe.
Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku”, branża: elektryczna, opracowany przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku …”, branża: elektryczna, opracowana przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 525951,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV iw zakresie instalacji PV, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:
1) Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku szkoły.
2) Budowa wewnętrznej linii kablowej do powiązania projektowanej mikroinstalacji z instalacją elektryczną budynku.
3) Budowa linii kablowej do powiązania projektowanej mikroinstalacji z siecią informatyczną budynku.
Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – Instalacja fotowoltaiczna o mocy 8,55kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej, opracowana przez Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – Instalacja fotowoltaiczna o mocy 8,55kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej” opracowana przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
4) Przedmiar robót, branża: elektryczna opracowany przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 71109,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1709700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowo Projektowy "Brzeźny" Paweł Brzeźny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352381909
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Brzeźny Zakład Usługowo-Handlowo-Projektowy "Brzeźny"
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Brzeźny Zakład Usługowo-Handlowo-Projektowy "Brzeźny"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1709700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zadanie częściowe nr 2 nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2362231,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2362231,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2362231,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja Stolarki PCV i Aluminium Małgorzata Cechini sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342972715
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2362231,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694895,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694895,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694895,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PE2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352859251
7.3.4) Miejscowość: Sromowce Niżne
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRODUKCJA STOLARKI PCV I ALUMINIUM MAŁGORZATA CECHINI - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694895,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu na zadanie częściowe nr 5 oferty
podlegały odrzuceniu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa fragmentu III piętra budynku nr. 1 Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
- Budowa kompleksu pomieszczeń bezpiecznych
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Woli Kalinowskiej, gmina Sułoszowa etap II - wymiana pokrycia dachowego na budynkach oczyszczalni
- Przebudowa pomieszczeń kuchni w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz społecznej w Ogrodzieńcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.