Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267082/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczych w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257595300
1.5.8.) Numer faksu: 257584025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5354831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczych w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c7dfe4-43a9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000250/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie pracowni przyrodniczych do nauczania metoda eksperymentu w ramach projektu „Torami nowej edukacji – ..."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 96823,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia pracowni przyrodniczych dla placówek oświatowych ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
3. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część 1 – Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej do Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w pkt 1a-1b Załącznika 5 do SWZ.
4. Dostarczany w ramach niniejszego zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dostarczony w oryginalnym opakowaniu, oznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami, a jego jakość powinna odpowiadać wymaganiom polskich norm oraz norm branżowych oraz być zgodny z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Zestawieniu ilościowo – cenowym stanowiącym jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 5 do SWZ.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien pochodzić z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne gwarancje producenta oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
9. Wykonawca dokona montażu sprzętu wraz z uruchomieniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
10. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego wyposażenia.
11. Na dostarczony sprzęt w części 1 wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.5.) Wartość części: 67040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia pracowni przyrodniczych dla placówek oświatowych ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
3. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część 2 – dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10 w Mińsku Mazowieckim
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w pkt 2 Załącznika nr 5 do SWZ.
4. Dostarczany w ramach niniejszego zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dostarczony w oryginalnym opakowaniu, oznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami, a jego jakość powinna odpowiadać wymaganiom polskich norm oraz norm branżowych oraz być zgodny z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Zestawieniu ilościowo – cenowym stanowiącym jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 5 do SWZ.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien pochodzić z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne gwarancje producenta oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
9. Wykonawca dokona montażu sprzętu wraz z uruchomieniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
10. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego wyposażenia.
11. Na dostarczony sprzęt w części 2 wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 29783,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 260 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 t.j.) Zamawiający zawiadamia, że unieważnia część 1 ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W części 1 przedmiotowego postępowania do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego zostały złożone 4 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 81 812,22 zł brutto. Natomiast Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert w prowadzonym postępowaniu wskazał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia tj. 65 100,00 zł. Złożona zatem oferta przewyższa budżet Zamawiającego.
W chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do ceny złożonej oferty. Z uwagi na powyższe oraz na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowej części postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78999,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148350,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34999,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41589,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH Energia s.c. P. Wielgo H. Widomski - Hubert Widomski wspólnik spółki - pełnomocnik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PH Energia s.c. P. Wielgo H. Widomski - Przemysław Wielgo - wspólnik spółki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku Oddziału Wewnętrznego" ₂
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń będących własnością Miasta Mińsk Mazowiecki
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mińsk Mazowiecki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Publicznej
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Dostawa jednorazowych elektrod combo do defibrylacji - 50 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- "Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego i multimedialnego do Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jakości oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.