Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292360/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00305809/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00328048/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-22
- 2022/BZP 00144727/01 - Wynik z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży medycznej i roboczej, TP-228/21/JP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22/ 57 09 454
1.4.8.) Numer faksu: 22/ 57 09 454
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.petrykowska@pib-nio.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pib-nio.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319403
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00292360/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu (dalej jako „System”, „Platforma”) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa, z zastrzeżeniem rozdziału XV pkt 2) oraz rozdziału XIX (próbki oferowanego produktu) SWZ.
W zakresie Części nr 1, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia nieodpłatnych próbek do części nr 1, poz. 1 i 5, (produktów zgodnych z opisem w Załączniku nr 2.1 do SWZ), które należy złożyć/przesłać do Działu Zamówień Publicznych, pok. 001, ul. Wawelska 15b, 02-034 Warszawa. Zgodnie z zapisami SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.
2) w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.
2) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia nieodpłatnych próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze,
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze.
Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.
2) w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.
Po zmianie:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.
2) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia nieodpłatnych próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze,
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze.
Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-17 09:00
Po zmianie:
2021-12-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-17 10:00
Po zmianie:
2021-12-28 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-15
Po zmianie:
2022-01-26
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.