Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280325/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do specjalistycznych ośrodków szkolno-wychowawczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łagiewniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 21
1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 66 33 400
1.5.8.) Numer faksu: 74 8940130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lagiewniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do specjalistycznych ośrodków szkolno-wychowawczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e64df6e-0da6-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038362/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280325/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 174097,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163401,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie przy ul. Nowowiejskiej 74, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie ul. Świdnicka 26 oraz Specjalistycznego Ośrodka szkolno-wychowawczego im. Ks. Jana Twardowskiego w Piławie Górnej ul. Szkolna 6.Transport na trasie: Sokolniki - Łagiewniki- Oleszna – Słupice – Stoszów - Dzierżoniów - Piława Górna- Dzierżoniów – Stoszów – Słupice – Oleszna – Łagiewniki - Sokolniki ok. 82,8 km
Szacowana liczba dzieci 9 osób (1 osoba na wózku inwalidzkim).
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, ok. 204 dni w okresie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 109864,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do Stowarzyszenia Świętego Celestyna w MikoszowieTransport na trasie: Oleszna – Łagiewniki – Radzików – Mikoszów – Radzików – Łagiewniki - ok. 50,2 km/dziennie
Szacowana liczba dzieci 5 dzieci.
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, ok. 204 dni w okresie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66608,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.K. GRUP Agnieszka Szmigiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821948715
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 24C
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109864,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.K. GRUP Agnieszka Szmigiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821949715
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 24C
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66608,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych pięcioletnich i sześcioletnich z trenu Gminy Łobez do placówek oświatowych w 2025r.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chocianów do placówek oświatowych w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Radoszyce w I półroczu 2025 roku
- Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.