eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślWykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków PSG, remoncie ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi oraz malowaniu wieży antenowej w PSG w m. Horyniec - Zdrój.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków PSG, remoncie ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi oraz malowaniu wieży antenowej w PSG w m. Horyniec – Zdrój.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650186837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/biosg/public/postepowanie?postepowanie=64371879

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków PSG, remoncie ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi oraz malowaniu wieży antenowej w PSG w m. Horyniec – Zdrój.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7d6783-eb46-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00240312/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji i malowanie wieży wraz z robotami towarzyszącymi w PSG w m. Horyniec Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/SBiON/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 545419,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków PSG, remoncie ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi oraz malowaniu wieży antenowej w PSG w m. Horyniec – Zdrój. Prace będą prowadzone na czynnym budynku administracyjnym i garażowym PSG w m. Horyniec – Zdrój. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania Wykonawcy kolejności wykonywania prac w związku ze specyfiką użytkową obiektu i osób przebywających w obiekcie. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje: a. BUDYNEK ADMINISTRACYJNY ELEWACJA -naprawa, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie elewacji: rodzaj, faktura i kolor tynku elewacyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami. b.BUDYNEK ADMINISTRACYJNY KRATY OKIENNE I DASZKI NAD WEJŚCIAMI, OPRAWY OŚWIETLENIOWE - usunięcie korozji i malowanie krat okiennych: kolor zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami; poprawienie izolacji przy styku daszków ze ścianą nad trzema wejściami; wymiana 3 lamp oświetleniowych zewnętrznych nad wejściami do budynku. c. BUDYNEK ADMINISTRACYJNY ODBOJÓWKA, CHODNIKI, SCHODY, ODWODNIENIE LINIOWE - przełożenie odbojówki (z kostki betonowej) z obrzeżami ;przełożenie chodnika przy wejściu od strony stacji paliw; skucie płyty betonowej schodów wejściowych i wykonanie płyty i schodów z kostki betonowej (kostka jak istniejące chodniki); wymiana płytek gres antypoślizgowych na schodach do pomieszczenia przewodników psów służbowych; wymiana uszkodzonego odwodnienia liniowego w przejeździe przy bud. administracyjnym w kierunku bud. garażowego. d. BUDYNEK GARAŻOWY ELEWACJA, WIATY ELEWACJA + OBRÓBKI - naprawa, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie elewacji budynku garażowego: rodzaj, faktura i kolor tynku elewacyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami; naprawa, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie elewacji wiaty stacji paliw i śmietnikowej: rodzaj, faktura i kolor tynku elewacyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami; wykonanie obróbek blacharskich zwieńczenia ścian murów wiaty stacji paliw i śmietnikowej blachą powlekaną w kolorze dachu; naprawa uszkodzonego tynku muru wiaty śmietnikowej, wykonanie obróbek blacharskich zwieńczenia ścian w kolorze dachu oraz malowanie elewacji: kolor zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami. e. OGRODZENIE - naprawa tynku, gruntowanie i malowanie muru betonowego pomiędzy bud. mieszkalnym a garażowym oraz przy bramie wjazdowej: kolor zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami; oczyszczenie i malowanie elementów metalowych ogrodzenia: kolor zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami; mycie i gruntowanie cokoliku betonowego części ogrodzenia (z elementów metalowych). f. WIEŻA ANTENOWA - naprawa tynku cokołów fundamentów wraz z malowaniem; czyszczenie wraz z malowaniem miejscowych złuszczeń farby na węzłach konstrukcyjnych oraz malowanie całej wieży kratowej o wysokości 50 m: kolor biało-czerwone pasy zgodnie z dokumentacją projektową i zdjęciami. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 9 do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia, na który składa się dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz dokumentacja zdjęciowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 818000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 818000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmiel Witold Usługi Budowlane "TECH-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651502915

7.3.3) Ulica: Zalesie 137

7.3.4) Miejscowość: Oleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-630

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 818000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.