Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241130/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180792174
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bdpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bdpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https;//www.bdpn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c663b28-fc39-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona gleb i roślinności poprzez wykonanie i remont infrastruktury na szlakach turystycznych i ścieżkach na terenie BdPN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241130/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442672,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Obwody ochronne Górny San i Tarnawa-remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z dwiema żerdziami) 18,5 mb
-brukowanie kamieniem 157 mb
-wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym 20 szt
-wykonanie i montaż w terenie słupów drewnianych na stopie fundamentowej wraz z demontażem -starych słupów 1 szt
-wykonanie i montaż w terenie tyczek Ø8-10cm z oznaczeniem szlaku 10 szt
-prace godzinowe ręczne 252 rbg
-prace godzinowe półmechaniczne 62 rbg
-prace godzinowe mechaniczne 22 rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 70695,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Obwód ochronny Tarnica-remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z jedną żerdzią) 20mb
-wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym 6 szt
-wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym i wydłużoną stopnicą 15 szt
-wykonanie stopni kamiennych 100 szt
-prace godzinowe ręczne 126 rbg
-prace godzinowe półmechaniczne 31 rbg
-prace godzinowe mechaniczne 11rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 89286,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Obwód ochronny Wołosate-remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z jedną żerdzią) 282mb
-remont drewnianej dylowanki z legarami o zwiększonym przekroju 50mb
-prace godzinowe ręczne 126 rbg
-prace godzinowe półmechaniczne 31rbg
-prace godzinowe mechaniczne 11 rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 58291,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Obwód ochronny Ustrzyki Górne-brukowanie kamieniem 140 mb
-prace godzinowe ręczne 126 rbg
-prace godzinowe półmechaniczne 31 rbg
-prace godzinowe mechaniczne 11 rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 43874,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Obwody ochronne Caryńskie i Suche Rzeki-remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z jedną żerdzią) 82 mb
-wykonanie drewnianej dylowanki 10 mb
-remont drewnianej dylowanki na podwyższeniu z obustronną barierą wysoką 5 mb
-wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym 78 szt
-brukowanie kamieniem 3 mb
-montaż wodospustów 15 szt
-wykonanie i montaż w terenie drewnianych słupków do oznakowania ścieżki przyrodniczej 45 szt
-prace godzinowe ręczne 110 rbg
-prace godzinowe półmechaniczne 29 rbg
-prace godzinowe mechaniczne 14 rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 54045,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Obwody ochronne Osada i Moczarne-remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z jedną żerdzią) 700 mb
-wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym 50 szt
-montaż wodospustów 35 szt
-wykonanie i montaż w terenie słupów drewnianych na stopie fundamentowej wraz z demontażem starych słupów 1 szt
-wykonanie i montaż w terenie słupów Ø12cm - drogowskazów wraz z demontażem starych
słupów 5 szt
-wykonanie i montaż w terenie tyczek Ø8-10cm z oznaczeniem szlaku 27 szt
-prace godzinowe ręczne 160 rbg
-prace godzinowe półmechaniczne 41 rbg
-prace godzinowe mechaniczne 21 rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 126479,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76235,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114722,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76235,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMEGA, Dariusz Prajzner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881262297
7.3.4) Miejscowość: Olszanica 47
7.3.5) Kod pocztowy: 38-722
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76235,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71984,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hosadyna, Małgorzata Spólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891070903
7.3.4) Miejscowość: Czarna Górna 63/5
7.3.5) Kod pocztowy: 38-710
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70811,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klusken, Karolina Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712860375
7.3.4) Miejscowość: Wołosate 10/2
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117725,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122692,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117725,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubega, Anna Spólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891187953
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne 9/1
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117725,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.