eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzylesiePrzebudowa dróg gminnych nr 119964 i 119958 wraz z przepustami i zjazdami w miejscowości Jaworek - Domaszków



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych nr 119964 i 119958 wraz z przepustami i zjazdami w miejscowości Jaworek - Domaszków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzylesie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych nr 119964 i 119958 wraz z przepustami i zjazdami w miejscowości Jaworek - Domaszków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd012f0-f6e3-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026670/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa dróg gminnych nr 119964 i 119958 wraz z przepustami i zjazdami w miejscowości Jaworek - Domaszków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy gminnych dróg publicznych nr 119964 i 119958 biegnących przez miejscowości Jaworek i Domaszków o łącznej długości 3,360 km. W ramach przebudowy przewidziane jest wzmocnienie istniejącej podbudowy, ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, przebudowę zjazdów elementów odwodnienia.

Opis stanu istniejącego
Objęty przebudową odcinek o łącznej długości 3,360 km obejmuje dwie gminne drogi publiczne o nr 119964 i 119958. Rozpoczyna się w miejscowości Jaworek i przebiega przez tą miejscowość w kierunku miejscowości Domaszków i kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3232 w Domaszkowie. Na całej długości droga przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego, po działkach nr 97, 64 i części działki nr 69 obręb Jaworek oraz działek nr 235, 228, 224 i części działki 221 obręb Domaszków. Droga ma nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym (o różnym rodzaju i zakresie zniszczeń istniejącej nawierzchni i podbudowy), odwodnienie odcinka wykonywane powierzchniowo za pomocą istniejących rowów przydrożnych jest również w złym stanie technicznym, zjazdy na przyległe działki wymagają przebudowy, urządzenia obce występują.
Zakres prac
Projekt przewiduje wykonanie przebudowy dróg gminnych nr 119964 i 119958 wraz
z przepustami i zjazdami. Ze względu na rodzaj i zakres zniszczeń istniejącej nawierzchni
i podbudowy zaprojektowano:
1. Km 0+000 – 1+525
 wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni na średnią głębokość 5 cm z odwiezieniem frezowany i wbudowaniem w pobocza drogi
 profilowanie i zagęszczenie sfrezowanej podbudowy mechanicznie
 skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,80 kg/m²
 wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm
 wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm

2. Km 1+525 – 1+910
 skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,80 kg/m²
 wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm

3. Km 1+910 – 3+246 i odcinek A-B o długości 114 m
 wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni na średnią głębokość 5 cm z przewiezieniem frezowany i wbudowaniem w podbudowę na miejscu
 profilowanie i zagęszczenie mechanicznie tak przygotowanej podbudowy
 skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,80 kg/m²
 wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm
 wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm


Szerokość jezdni zaprojektowano w dostosowaniu do istniejącej w celu zachowania jednakowej szerokości jezdni 3,00 m, natomiast odcinek A-B ma szerokość 3,50 mm. Lokalnie zaprojektowano poszerzenia istniejącej podbudowy. Na całym odcinku, zgodnie z wymogiem ustawy o Drogach Publicznych zaprojektowano przebudowę wszystkich zjazdów.
Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój szlakowy o 2 % spadku poprzecznym jednostronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na łukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny.
Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego występują. Zaprojektowano ustawienie barier poręczy z rur stalowych z przeciągiem i pochwytem typu U-12a o rozstawie słupków co 1,50 m:
 o długości L= 10+30= 40 m – mocowane na murze oporowym
 o długości L= 10+30 = 40 m – mocowane gruncie
Zaprojektowano prostowanie i malowanie istniejących poręczy:
 o długości L=11+12+8+8=39 m

Załącznikiem ukazującym obszar i zakres prowadzenia robót, szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokość, jest Załącznik nr 8 do SWZ -projekt budowlany_droga Jaworek-Domaszków. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określa przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ -przedmiar_droga Jaworek-Domaszków. Przedmiar jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas wizji w terenie. Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – Załącznik nr 10 do SWZ -SST_ droga Jaworek-Domaszków.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na obiekcie wizji lokalnej i zapoznania się ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy żądaniami robót dodatkowych.
Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych , itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane do określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych.
Prace ziemne można rozpocząć po pełnym zidentyfikowaniu urządzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej, ich oznakowaniu i zabezpieczeniu.
W przypadku natrafienia w czasie robót na nie ujęte dokumentacją lub inwentaryzacją projektową urządzenia podziemne, należy przerwać roboty, zabezpieczyć wykop i powiadomić zamawiającego i odpowiednie jednostki.
Odbioru wykonania przedmiotu zamówienia dokona komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie. Protokół odbioru końcowego będzie uzupełniony kompletem dokumentacji przewidzianej zakresem wykonania przedmiotu zamówienia.
Zakupione i wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom, wymogom, które określa art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r., art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prac budowlanych.

PODWYKONAWSTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

WYMAGANIA W ZAKRSIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
1. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane w ramach zadania, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320 t.j.). Osoby te winny być zatrudnione przez cały okres realizacji zamówienia.
2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wykonywane w ramach zadania czynności (tj. roboty budowlane) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do podpisania oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
3. Każdorazowo, w okresie realizacji przedmiotu umowy, na żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia wniosku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, które zostały wymienione w złożonym oświadczeniu. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób umożliwiający ochronę danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).
4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. roboty budowlane), Wykonawca lub Podwykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości umownej brutto wymienionej w § 7 ust. 1 umowy za każdą z wymaganych osób za każdy dzień, w którym nie wypełniono tego obowiązku.
5. Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie oświadczenia o zatrudnieniu lub na żądanie Zamawiającego kopii umów o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. roboty budowlane).
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2379996,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379996,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2379996,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAR TRANS TRANSPORT HANDEL Przemysław Parasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-103-00-74

7.3.3) Ulica: Słowackiego 5

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2379996,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.