Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238524/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00245290/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00255431/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nasadzeń utwardzeń oraz bud. tarasu widokowego i kładki pieszej w ramach inwes celu pub Trakt nad Perełką w Gm P-czno błękitno-zielona infrastruktura zadanie budż. "Trakt nad Perełką".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nasadzeń utwardzeń oraz bud. tarasu widokowego i kładki pieszej w ramach inwes celu pub Trakt nad Perełką w Gm P-czno błękitno-zielona infrastruktura zadanie budż. "Trakt nad Perełką".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eba1d83-fc36-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Nazwa projektu lub programu: w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu – Mazowsze dla klimatu 2022, z budżetu Województwa Mazowieckiego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.69/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136926,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 jako część IWykonanie nasadzeń zieleni naturalistycznej na działkach nr ewidencyjny 7/1, 8/1 i 8/2, 9 obręb 39 Piaseczno miasto, współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 jako część IIWykonanie utwardzenia ciągu pieszego oraz budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym na działkach nr ewidencyjny 8/1 i 7/1 obręb 39 Piaseczno miasto, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach inwestycji celu publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178987,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178987,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178987,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 krotka Studio ART,Agnieszka Kostrzyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015783016
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 33
7.3.4) Miejscowość: Łbiska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-502
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
100 KROTKA STUDIO ART - AGNIESZKA KOSTRZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
100 KROTKA STUDIO ART - AGNIESZKA KOSTRZYŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178987,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części II zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac budowlanych związanych z Utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie alei w ramach rozbudowy parku miejskiego w rejonie SP nr 18 przy ul. Bł. Karoliny
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.