eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły"Usługa obejmujące obsługę pojazdów komunalnych do odbioru odpadów na okres od lipca 2022 r. do września 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa obejmujące obsługę pojazdów komunalnych do odbioru odpadów na okres od lipca 2022 r. do września 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301298601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkszamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkszamotuly.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa obejmujące obsługę pojazdów komunalnych do odbioru odpadów na okres od lipca 2022 r. do września 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e63a5d1d-0407-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach' Sp. z o.o. jako spółka gminna, została zaproszona do negocjacji warunków umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki in house w dniu 15.06.2022 r. W związku z tak późnymi negocjacjami 29.06.2022 r. Spółka nie była w stanie ogłosić postępowania w trybie podstawowym, W związku z tym, najszybszą i najbezpieczniejszą metodą było wszczęcie postępowania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1 oraz art 214 ust. 1 pkt. 5 . Ponadto tryb zamówienia z wolnej ręki dawał możliwość wyeliminowania istniejącego ryzyka dla zakładu, to jest braku możliwości zagospodarowania odpadów, które nie mogą być zbyt długo magazynowane, bo stwarzają wysokie ryzyko wystąpienia pożaru i zagrożenia sanitarno-epidemiologicznego. Zamawiający zmuszony był udzielić przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWR/9/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 90000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Świadczenie na rzecz Zleceniodawcy usługi obejmujące obsługę pojazdów komunalnych do odbioru odpadów, obejmujące w szczególności następujący zakres czynności:
• odbiór opakowań z papieru i tektury, opakowań z tworzyw sztucznych z pojemników typu „dzwon” z terenu nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły oraz ich transport do stacji przeładunkowej Zamawiającego;
• prowadzenie kart przekazania wszystkich odpadów osobno dla odbierania i osobno dla zagospodarowania (przetwarzania) w wersji (elektronicznej – jeśli jest to możliwe lub niezwłocznie po ustaniu awarii Bazy Danych o Odpadach - BDO) oraz papierowej.
• przekazywania Zamawiającemu kart przekazania wszystkich odpadów wg. nowych wzorów zawartych z ustawie z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 30.01.2020 r., poz. 150). W przypadku magazynowania odpadów komunalnych segregowanych - kartę magazynowania odpadów, wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS PLUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881841392

7.3.3) Ulica: Szałwiowa 34a

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-064

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.