Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302947/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00328368/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Tumlinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Tumlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260019156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodowa
1.5.2.) Miejscowość: Tumlin-Węgle
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413003414
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@szkolatumlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szkolatumlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkoły i Przedszkola
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Tumlinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5695d206-5742-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00302413/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Tumlinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302947/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSPiPT.271/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 1.ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez dodatku glutaminianu sodu, barwników bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji
MAKARONY Sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor. Szczegóły dot części I zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku 2.1 - 2.9 - formularz asortymentowo - cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 23356,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO WIEPRZOWE I WOŁOWE barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 27220 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso drób i produkty drobiowe (świeże)Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 16980,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MROŻONKI I RYBYWarzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone, RYBY świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 25977,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIEŚwieżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 37918,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WĘDLINYwędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 2020,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIECZYWOChrupiące, świeże, niegumiaste dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich (świeżej z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 5657,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻEowoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza nieregularne, intensywnie kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w 48 h od daty zamówienia. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby Zamawiającego Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 49253,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYBORY CUKIERNICZEŚwieże, niegumiaste dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich (świeżej z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia wskazany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznikach od 2.1 do 2.9 – formularz asortymentowo – cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 2312,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu złożenia ofert wyznaczonego na dzień 15.12.2021 godz. 11.00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu złożenia ofert wyznaczonego na dzień 15.12.2021 godz. 11.00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu złożenia ofert wyznaczonego na dzień 15.12.2021 godz. 11.00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.