Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373228/01 - Wynik z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-398028de-0234-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00565982/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.61 Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Pamięć, Edukacja, Inkluzywność" (Grant Niemiecki)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPr.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: „Sukcesywne wykorzystanie paczek CPM przeznaczonych na emisję spotów na przystankach autobusowych i tramwajowych w Warszawie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne wykorzystywanie maksymalnie 300 CPMów statycznych spotów o długości 10 sekund wyświetlanych na nośnikach digitalowych ulokowanych na przystankach autobusowych i tramwajowych w Warszawie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceniania ofert w kryterium: Cena [C] :
1) Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Cena” na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny całkowitej brutto z tytułu realizacji danej części
(w wypadku rozbicia na kampanie cena ofertowa brutto obejmuje cenę łączną za wszystkie kampanie w danej części). Oferta może maksymalnie uzyskać w tym kryterium 60 punktów i będzie obliczona zgodnie ze wzorem:
Cena min.
C = --------------------------------------- x 60 pkt.
Cena bad.
gdzie:
C - to liczba punktów przyznanych ofercie w tym kryterium;
Cena min. – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cena bad. – to cena brutto oferty badanej;
2) maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,
3) podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w ofercie,
4) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Zasady oceniania ofert w kryterium: Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach [LD]:
1) punkty w kryterium „Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach” zostaną obliczone na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie liczby dni na włączenie emisji spotów na ekranach,
2) punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
1) za wskazanie 7 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 0 punktów,
2) za wskazanie od 5 do 6 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 10 punktów,
3) za wskazanie od 3 do 4 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 20 punktów
4) za wskazanie 2 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 30 punktów
5) za wskazanie 1 dnia na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 40 punktów.
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.
3. Za najkorzystniejszą w zakresie części 1 zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem:
P = C + LD
gdzie:
P - to łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”,
LD – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Emisja spotów w wybranych lokalizacjach na 36 ekranach wieloformatowych w Warszawie”.
Sukcesywna emisja 10 sekundowego spotu w okresie maksymalnie 30 dni na 36 ekranach wielkoformatowych LED w Warszawie, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceniania ofert w kryterium: Cena [C]
1) punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez wykonawcę
w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Cena min.
C = --------------------------------------- x 60 pkt.
Cena bad.
gdzie:
C - to liczba punktów przyznanych ofercie w tym kryterium;
Cena min. – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cena bad. – to cena brutto oferty badanej;
2) maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,
3) podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w ofercie,
4) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Zasady oceny ofert w kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez wykonawcę liczby dodatkowych lokalizacji.
Zadeklarowanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych
w OPZ nośników przez zamawiającego.
Punkty będę obliczone następująco:
a) za nieprzedstawienie dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za przedstawienie 1 dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 5 punktów,
c) za przedstawienie 2 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,
d) za przedstawienie 3 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 15 punktów,
e) za przedstawienie 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,
f) za przedstawienie 5 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 25 punktów,
g) za przedstawienie 6 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,
h) za przedstawienie 7 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 35 punktów,
i) za przedstawienie 8 lub więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi
40 punktów.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem:
P = C + DE
gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
DE - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje ekranów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: „Emisja spotów na 50 ekranach LED w witrynach sklepowych”.
Sukcesywna emisja 10 sekundowego spotu w okresie maksymalnie 30 dni na 50 ekranach LED w witrynach sklepowych w Warszawie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceniania ofert w kryterium: Cena [C]
1) punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez wykonawcę
w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Cena min.
C = --------------------------------------- x 60 pkt.
Cena bad.
gdzie:
C - to liczba punktów przyznanych ofercie w tym kryterium;
Cena min. – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cena bad. – to cena brutto oferty badanej;
2) maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,
3) podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w ofercie,
4) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Zasady oceny ofert w kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez wykonawcę liczby dodatkowych lokalizacji.
Zadeklarowanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych
w OPZ nośników przez zamawiającego.
Punkty będę obliczone następująco:
a) za nieprzedstawienie dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za przedstawienie 1 dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 5 punktów,
c) za przedstawienie 2 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,
d) za przedstawienie 3 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 15 punktów,
e) za przedstawienie 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,
f) za przedstawienie 5 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 25 punktów,
g) za przedstawienie 6 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,
h) za przedstawienie 7 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 35 punktów,
i) za przedstawienie 8 lub więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi
40 punktów.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem:
P = C + DE
gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
DE - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje ekranów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy to:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym źródło, wówczas zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów);
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 5, 6, 7 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wg załącznika 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy
z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 439 oraz art. 454-455 ustawy oraz wskazanym
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 5, 5A, 5B do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-20 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-18
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.