Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251863/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6384061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ea11883-01d4-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037369/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „ Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, niżej wymienionego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem:1) Część 1 – sprzęt komputerowy z oprogramowaniem:
a) komputer przenośny z systemem operacyjnym – 80 sztuk,
b) oprogramowanie biurowe – 80 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu i oprogramowania zawiera Załączniki Nr 1a – Część 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 264000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, niżej wymienionego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem:1) Część 2 – sprzęt komputerowy z oprogramowaniem:
a) komputer przenośny z systemem operacyjnym – 81 sztuk,
b) oprogramowanie biurowe – 81 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu i oprogramowania zawiera Załączniki Nr 1b – Część 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 267300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231141,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243048,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231141,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLARENS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9522210267
7.3.3) Ulica: ul. Czerwonych Beretów 14 lok. 6U-74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-910
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231141,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2022-09-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234030,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246086,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234030,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLARENS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9522210267
7.3.3) Ulica: ul. Czerwonych Beretów 14 lok. 6U-74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-910
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234030,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-18 do 2022-09-12INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży szpitalnej
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r.
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120641C ul. Dojazdowej - dokumentacja
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 120660C ul. W. Sikorskiego - projekt
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego dla potrzeb jednostki AWF w Krakowie
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.