Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251473/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1470D w Miodarach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobroszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72a52672-0512-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1470D w Miodarach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72a52672-0512-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039627/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1470D w Miodarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1470D w Miodarach”:
W ramach zamówienia należy wykonać przebudowę drogi powiatowej nr 1470D (klasy L) w miejscowości Miodary na odcinku blisko 242 m w zakresie budowy chodników (z kostki betonowej „bezfazowej”), przebudowy istniejących zjazdów (należy wykonać z kostki fazowanej), remontu przepustów, remontu fragmentu jezdni z bitumu, oczyszczenia, reprofilacji istniejących rowów. Planowane roboty budowlane przewidziane są do wykonania: na działce nr 129, obręb Miodary, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.
1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- zaświadczeniem Starosty Oleśnickiego nr 385/2022 z dnia 26.10.2022 o braku sprzeciwu na zgłoszenie wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1470D w miejscowości Miodary, na działce o nr ew. gruntu: 129, obręb Miodary, gmina Dobroszyce.
- dokumentacją projektową,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
- niniejszą SWZ.
1.1. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1470D w Miodarach”, 56 – 410 Dobroszyce, (na działce nr 129, w obrębie Miodary, jedn. ew. Dobroszyce) autorstwa mgr inż. Jacka Kostórkiewicza; wykonaną przez Biuro Usług Drogowych – Projektowanie, Nadzory Mirosława Kostórkiewicz z siedzibą: 63 – 860 Pogorzela, ul. Glinki 12, na którą składa się:
a) Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Projekt techniczny – stanowiący załącznik nr 9 do SWZ,
c) Uzgodnienia – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
d) Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 12 do SWZ,
f) Opinia geotechniczna – stanowiący załącznik nr 13 do SWZ,
g) Projekt docelowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 14 do SWZ,
h) Projekt tymczasowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 15 do SWZ.
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają.
2. W trakcie prowadzenia robót budowlanych należy zabezpieczyć istniejącą infrastrukturę techniczną zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozostałymi opracowaniami stanowiącymi załączniki do SWZ.
3. Zakres robót budowlanych zawarty został w załączonych do dokumentacji przedmiarach robót. Przedmiar robót nie jest podstawą do sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny i uzupełniający opis przedmiotu zamówienia. Ilość i zakres prac wskazane w przedmiarze robót nie są wiążące dla Wykonawcy, co oznacza, że nie musi on korzystać z załączonego do SWZ przedmiaru robót.
4. W ramach obowiązków umownych Wykonawca zapewnia bieżącą obsługę geodezyjną w terenie w zakresie niezbędnym do realizacji zakresu umownego robót oraz pomiary powykonawcze zrealizowanego zakresu robót. Obsługa geodezyjna będzie odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021r. poz. 1990 ze zm.). Pomiary powykonawcze zrealizowanego zakresu robót wykona uprawniony Geodeta. Do operatu kolaudacyjnego, o którym mowa w ust. 7 SWZ, należy ponadto dołączyć:
a) protokół z Ośrodka Geodezyjno – Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy,
poświadczający złożenie kompletnego i zweryfikowanego geodezyjnego operatu, niezbędnego do kartowania map powykonawczych w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym,
b) mapy powykonawcze muszą zawierać:
zapis: świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia poświadcza się, że niniejszy dokument został opracowany w wyniku prac geodezyjnych i kartograficznych, których rezultaty zawiera operat techniczny wpisany i przekazany do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
Nazwę Organu Służby Geodezyjno – Kartograficznej,
Identyfikator zgłoszenia prac,
Nr protokołu weryfikacji – bez uwag z załączeniem kopii,
Datę protokołu weryfikacji,
Nazwę Wykonawcy prac geodezyjnych.
5. Wykonawca jest zobowiązany w imieniu Zamawiającego dokonać wszelkich niezbędnych zgłoszeń i powiadomień wynikających z uzgodnień, decyzji i zezwoleń, a w przypadku niedopełnienia tego obowiązku ponosi pełną odpowiedzialność z tego tytułu tj. zwróci Zamawiającemu wszelkie poniesione przez Zamawiającego koszty z tego wynikające, ustalone w nocie obciążeniowej. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udzieli mu stosownego upoważnienia.
6. Przed zgłoszeniem robót do odbioru, Wykonawca zobowiązany będzie własnym staraniem i na własny koszt zapewnić wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów stosownie do zakresu i rodzaju robót, w tym m.in.:
- badania fizykochemiczne oraz bakteriologiczne instalacji wodociągowej;
- powykonawcze pomiary geodezyjne;
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605943,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOBUD Piotr Schabikowski Sp. komandytowo – akcyjna, Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica – Lider,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski, Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica - Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-204-22-09
7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOBUD INWESTYCJE PIOTR SCHABIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
BIOBUD INWESTYCJE PIOTR SCHABIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w miejscowościach Żabiniec oraz Dąbrówka Dolna
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.