Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033386/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00043778/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00054755/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00071309/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00086909/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00102181/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00115322/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00127180/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00328792/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Montaż instalacji do wytwarzania odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Rudziniec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudziniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4000 700
1.5.8.) Numer faksu: (32) 739 06 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=rudziniec/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=135&podmenu=135&str=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż instalacji do wytwarzania odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Rudziniec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0397b1f8-9d5b-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000060/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Montaż instalacji do wytwarzania odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Rudziniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.1 „Odnawialne źródła energii – ZIT”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033386/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-I.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 858698,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Montaż instalacji do wytwarzania odnawialnych źródeł energii na budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych oraz klubów sportowych.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zakupie urządzeń i budowa instalacji wytwarzających odnawialne źródła energii – energię słoneczną, energię aerotermalną (powietrza) w 10 budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudziniec, w szczególności:
- zakup i montaż w budynkach OSP i klubach sportowych 10 szt. (9 szt. na dachach budynków i 1 szt. na gruncie) kompletnych instalacji PV obejmujących: panele PV monokrystaliczne, inwertery, rozdzielnicę elektryczną, połączenia elektryczne i komunikacyjne;
- zakup i montaż 12 szt. kompletnych instalacji powietrznych pomp ciepła typu powietrze-powietrze w obiektach: OSP Bojszów (1 szt.), OSP Bycina (1 szt.), OSP Łącza (1 szt.), OSP Widów (1 szt.), LKS Olimpia Pławniowice (3 szt.), LKS Ślązak Bycina (4 szt.), LKS Start Kleszczów (1 szt.);
- zakup i montaż 3 szt. kompletnych instalacji powietrznych pomp ciepła typu powietrze-woda w obiektach: OSP Łany i LKS Młodość Rudno- do celów c.o., w obiekcie OSP Słupsko – do celów c.o. i c.w.u.;
Cześć 2 – unieważniona
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112110-2 - Części wiat
44621200-1 - Kotły grzewcze
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796518,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844761,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844761,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200
7.3.3) Ulica: Kudrowice 12
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844761,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z odstąpieniem od podpisania umowy przez Wykonawcę PRO-ECO Sp. z o.o. na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawa Pzp, Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców.
Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia, wybierając firmę FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp.K.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.