Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403624/01 - Wynik z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu dostawczego z przestrzenią pasażerską dla Pałacu Młodzieży w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁAC MŁODZIEŻY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: MIEJSKIE BIURO FINANSÓW OŚWIATY M. ST. WARSZAWY
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015752866
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Mokotowska 55
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-542
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zp.mbfo@eduwarszawa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mbfo.waw.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu dostawczego z przestrzenią pasażerską dla Pałacu Młodzieży w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf06eb3-27a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022748/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa samochodu dostawczego z przestrzenią pasażerską dla Pałacu Młodzieży w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mbfo_mstwarszawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mbfo_mstwarszawa
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pałac Młodzieży z siedzibą w Warszawie (00-901) przy pl. Defilad 1, tel.: 22
620-33-63, e-mail: info@pm.waw.pl .
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego. oraz czynności prowadzących do zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania będzie obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym, wynikającym z
przepisów Prawa Zamówień Publicznych (art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z Pzp)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach Pzp i jest niezbędne do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych powyżej, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 26/MBFO/PM/6/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu dostawczego dla Pałacu Młodzieży w Warszawie, zgodnie z SWZ i
szczegółowym opisem technicznym przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt, zgodnie z ustalonym terminem przez Zamawiającego.
Wszelkie koszty, w tym: transportu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
3. Samochód, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do
ruchu drogowego. Wykonawca zapewnia, że dostarczany przedmiot zamówienia będzie spełniał obowiązujące normy oraz
przepisy prawa oraz że będzie dostarczony
w nienaruszonym stanie.
4. Wymagana jest fabryczna homologacja zaoferowanego przez wykonawcę samochodu dostawczego z przestrzenią
pasażerską.
5. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe, dotyczące wyposażenia, budowy i transportu
zawarte w normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie
technicznym przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ). Przedmiot zamówienia winien być oznaczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony samochód dostawczy z przestrzenią pasażerską jest wykonany zgodnie z
obowiązującymi normami, wolny od wad, w szczególności konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a
ponadto spełnia warunki, o których mowa w szczególności w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie na dzień protokolarnego
przekazania przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne i prawne samochodu, w tym
również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w
tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory ubytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z ich wprowadzeniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
8. Wymagane jest, aby samochód spełniał kryteria środowiskowe, które należy potwierdzić dokumentem homologacyjnym,
świadectwem zgodności WE pojazdu lub innym dokumentem dopuszczającym do obrotu w procedurze WLTP:
1) Zużycie energii w cyklu łączonym WLTP - dla samochodów elektrycznych oraz hybrydowych typu „plug in” wielkość
zużywanej energii elektrycznej, dla pozostałych pojazdów jako iloczyn zużycia paliwa i wartości energetycznej paliw
silnikowych (zał. do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/33/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie
promowania ekologicznie czystych i energooszczędnych pojazdów transportu drogowego) dla silników spalinowych < 1 kWh
/ km.
2) Emisja dwutlenku węgla (cykl mieszany) < 500 g/km.
3) Emisja zanieczyszczeń:
a) tlenków azotu NOx < 80 mg/km,
b) cząstek stałych (masa) < 5 mg/km,
c) węglowodorów THC+NOx < 170 mg/km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w skali 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów po ich zsumowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rodzaj silnika
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia, aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń i dokumentów tj.:a) wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ,
b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 ust. 2 Pzp wg
wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ,
c) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 ust. 2 Pzp wg wzoru określonego
w załączniku nr 3 do SWZ,
d) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego
w załączniku nr 5 do SWZ – jeśli dotyczy,
e) w przypadku, gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest
wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 3 pkt 1)
lit. a)-b) poniżej. Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności:
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez
Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności
dotyczą – jeśli dotyczy.
Informacje zawarte w oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z
postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 roku poz. 275), z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pzp warunki, dotyczące:a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do złożenia oświadczeń, o których mowa
w rozdziale IX ust. 1 lit. b) i c) powyżej zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie,
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do
wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,
zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumentach, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 lit. b) i c) powyżej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie i na warunkach przewidzianych w Pzp (Dział VII, Rozdział IIIPzp – Zmiany umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-29
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Dostawa samochodu do przewozu 9 osób na potrzeby wychowanków z pieczy zastępczej.
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, specjalnie przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich - obszar D
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.