eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa Obiektu Radiokomunikacyjnego w Pęcicach ( OR Pęcice)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Obiektu Radiokomunikacyjnego w Pęcicach ( OR Pęcice)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieżowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarzadzanie przepływem ruchu lotniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Obiektu Radiokomunikacyjnego w Pęcicach ( OR Pęcice)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5526fa24-569b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013291/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Zaprojektowanie i budowa OR Pęcice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pazp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod
adresem: https://portal.smartpzp.pl/pazp.
Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek
wykonawca składa za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Pytania do postępowania”. Czynność ta
nie wymaga logowania się na Platformie.
Treść zapytań, bez ujawniania źródła zapytania, wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na
Platformie w zakładce „Dokumentacja postępowania”.
Wykonawca chcąc w pełni korzystać z możliwości Platformy (w tym z możliwości złożenia oferty) musi
się zarejestrować się wybierając zakładkę „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki
korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie Portalu e-usług (Platforma).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119,
zwanego w dalszej części „RODO”, informujemy, że:
1. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej z siedzibą w Warszawie (dalej „Agencja”), ul. Wieżowa 8, 02-
147 Warszawa, e-mail: info@pansa.pl, tel. (+ 48 22) 574 50 01, przetwarza dane osobowe jako
administrator danych osobowych.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) z którym można się skontaktować
poprzez adres e-mail: inspektorochronydanych@pansa.pl lub korespondencyjnie (pisemnie) na adres
siedziby administratora.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
1) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
2) wyłonienia wykonawcy oraz udzielenia zamówienia poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego;
3) przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli
prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty;
4) przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia do archiwum, a następnie jej
zniszczenia.
w zakresie: dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy oraz posiadane
kwalifikacje zawodowe wymagane do spełnienia warunków udziału w postępowaniu i realizacji Umowy,
w także w przypadku złożenia pełnomocnictwa, oświadczeń i innych dokumentów – dane osobowe w
nim zawarte.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 184/PAŻP/2021/AZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie i uruchomienie obiektu radiokomunikacyjnego OR Pęcice wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45213330-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem lotniczym

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

32344250-3 - Instalacje radiowe

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232330-4 - Wznoszenie masztów antenowych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zaprojektował zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej min. jeden (1) obiekt radiokomunikacyjny składający się z wieży łączności telekomunikacyjnej o wysokości min. 30 m nad poziomem terenu, wyposażonej w instalację antenową oraz urządzenia łączności radiowej, urządzenia łączności przewodowej wraz z instalacją zasilania w pomieszczeniu zamkniętym lub kontenerze.
1.1.2. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej min. jeden (1) obiekt radiokomunikacyjny składający się z wieży łączności telekomunikacyjnej o wysokości min. 30 m nad poziomem terenu, wyposażonej w instalację antenową oraz urządzenia łączności radiowej, urządzenia łączności przewodowej wraz z instalacją zasilania w pomieszczeniu zamkniętym lub kontenerze.
Dopuszcza się, aby przedstawiony projekt i wykonanie dotyczyły tego samego obiektu.
1.1.3 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe
a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
d) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
e) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
f) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Dopuszcza się, aby ta sama osoba pełniła funkcję projektanta i kierownika robót lub budowy, pod warunkiem spełnienia powyższych wymagań.
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi łącznie wszystkie wymienione uprawnienia.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumnie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2019 r. poz. 831 ze zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym ( w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych ( Dz.U. 2019 r. poz. 1117 ze zm.), osób wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym, wyszczególnione wyżej jeżeli:
- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art.20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie nie podlegania
wykluczeniu z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu roboty budowlanej i ich opisu pozwalającego na potwierdzenie spełnienia warunku, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) –opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4a do SWZ.

2,2. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - z podaniem przedmiotu usług i ich opisu pozwalającego na potwierdzenie spełnienia warunku, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) –opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4b do SWZ.

Dowodów określających należyte wykonanie usług i robót budowlanych uwzględnionych w wykazach, o których mowa w ppkt 2.1. i 2.2 powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
oraz
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
b) jeżeli przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej:
– oświadczenie wykonawcy – dla wykazanych usług,
- inne odpowiednie dokumenty - dla wykazanych robót budowlanych

Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający określa poniższe przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych usług i dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Programie Funkcjonalno- Użytkowym lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia:
2. Zamawiający wymaga złożenia, wydanego przez laboratorium akredytowanym przez PCA (Polskie Centrum Akredytacji) lub instytucję europejską równoważną PCA:
a) Certyfikatu zgodności z aktualną normą ETSI EN 300 676 lub równoważną dla zestawu nadawczo – odbiorczego VHF
b) Certyfikatu zgodności z aktualną normą ETSI EN 302 617 lub równoważną dla zestawu nadawczo- odbiorczego UHF
c) Certyfikatu zgodności z aktualną normą ETSI EN 300 676 lub równoważną dla zestawu nadawczo- odbiorczego VHF wielokanałowego
3. W zakresie pkt 2 lit a) - c) powyżej Wykonawca ma możliwość posłużenia się środkami dowodowymi określonymi art. 105 ust. 3 i 4 ustawy.
4. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wymaga złożenia, wydanego przez laboratorium akredytowanym przez PCA (Polskie Centrum Akredytacji) lub instytucję europejską równoważną PCA:
a) Certyfikatu zgodności z aktualną normą ETSI EN 300 676 lub równoważną dla zestawu nadawczo – odbiorczego VHF
b) Certyfikatu zgodności z aktualną normą ETSI EN 302 617 lub równoważną dla zestawu nadawczo- odbiorczego UHF
c) Certyfikatu zgodności z aktualną normą ETSI EN 300 676 lub równoważną dla zestawu nadawczo- odbiorczego VHF wielokanałowego
3. W zakresie pkt 2 lit a) - c) powyżej Wykonawca ma możliwość posłużenia się środkami dowodowymi określonymi art. 105 ust. 3 i 4 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Szczegóły dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale XII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami pkt 2 Rozdziału VII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w paragrafie 19 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pazp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.