Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223208/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dęblin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dęblin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08d2aba-f394-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027893/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Dęblin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149470,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dęblin, w tym w szczególności:
1) Odbiór, w tym uprzątnięcie terenu wokół koszy w promieniu 5 m
i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek miejskich (około 155 sztuk o pojemności średnio 60 l), zgodnie z wykazem oraz częstotliwością określonymi poniżej:
a) ul. 15 Pułku Piechoty Wilków, ul. Warszawska, ul. Niepodległości, ul. Kocka, ul. Okólna, ul. PCK, ul. Marszałka Piłsudskiego, ul. Wąska, skwery przed budynkiem Urzędu Miasta, skwer przy placu Orląt Dęblińskich, Targowisko Miejskie przy ul. Niepodległości – trzy razy w tygodniu, w poniedziałek, środę
i piątek;
b) ulice w os. 15 Pułku Piechoty Wilków, ul. Stężycka, ul. Bursztynowa,
ul. Modrzycka (przy wale przeciwpowodziowym rzeki Wisły), ul. Wiślana, os. Wiślana, ul. Stara, ul. Dworcowa, ul. Kościuszki, ul. Kwiatowa,
ul. Żeromskiego, ul. Michalinowska, ul. Staszica, ul. Sienkiewicza,
ul. Podchorążych, ul. Asnyka, ul. 1-go Maja, ul. Lipowa, os. Stawy,
ul. Krasickiego, ul. Wesoła, ul. Wiejska, ul. Prusa, os. Lotnisko, ul. Spacerowa, ul. Szpitalna, ul. Jagiellończyka, os. Jagiellońskie, ul Środkowa – jeden raz w tygodniu, w poniedziałek (jeżeli przypada święto to następny dzień roboczy).
2) Utrzymanie w należytym stanie estetycznym słupów ogłoszeniowych rozmieszczonych na terenie miasta tj. usuwanie zwisających i uszkodzonych ogłoszeń i plakatów (wykaz lokalizacji słupów stanowi załącznik nr 1 umowy)
z częstotliwością – raz na pół roku – 29 lub 30 grudnia 2022 r. i 29 lub 30 czerwca 2023 r.
3) Utrzymanie w czystości wiat przystankowych rozmieszczonych na terenie Miasta Dęblin (wykaz z lokalizacją wiat przystankowych stanowi załącznik nr 1 do umowy) - z częstotliwością raz w miesiącu – w przedostatni bądź ostatni dzień roboczy
każdego miesiąca.
4) W razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia: dodatkowego odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w dni wolne
od pracy (soboty, niedziele i święta) ze śmietniczek miejskich zlokalizowanych
w ul. Warszawskiej, ul. Niepodległości, ul. Kockiej, ul. Okólnej, ul. PCK,
ul. Marszałka Piłsudskiego, ul. Wąskiej, skwerze przed budynkiem Urzędu Miasta, skwerze przy placu Orląt Dęblińskich oraz Targowisku Miejskim przy
ul. Niepodległości.
5) Realizacja usług dodatkowych, w zależności od rzeczywistych potrzeb, odbywała się będzie w oparciu o pisemne zlecenia, w których Zamawiający każdorazowo będzie określać miejsce jej wykonania oraz termin realizacji:
a) Zlecenia przekazane drogą elektroniczną będą uważane, także za zlecenie udzielone w formie pisemnej.
b) W przypadkach realizacji usługi w systemie dodatkowym zlecenia prac mogą zostać wydane w formie przekazu telefonicznego. Każde telefoniczne wydanie polecenia potwierdzone zostanie przez Zamawiającego zleceniem w formie pisemnej, nie później niż w terminie do 3 dni.
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości koszy ulicznych przewidzianych do opróżnienia +/- 10 sztuk przy zachowaniu ceny ofertowej.
7) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach zobowiązany jest do wywozu odpadów zebranych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz poniesienia kosztów ich gospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami wynikającą z przepisów ustawy o odpadach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173750,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbysław Jędrych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7162027398
7.3.3) Ulica: ul. Wyczółkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa baterii / akumulatorów do platform FPV
- Dostawa urządzenia produkującego modele 3D z termoplastów w technologii addytywnej
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.