eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślZakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym''



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W PRZEMYŚLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Joachima Lelewela 4

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (016) 670-35-38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: archiwum@przemysl.ap.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przemysl.ap.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60e0b693-e6a3-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e0b693-e6a3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025073/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198568/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAK.26.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zestawu do digitalizacji, na który składają się:
1) skaner A1 – 1 sztuka,
2) zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem do obsługi skanera - 1 sztuka,
3) monitor - 1 sztuka,
Wymaga się aby ww. zestaw do digitalizacji dostarczony był wraz ze wszystkimi niezbędnymi akcesoriami, wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1).
Zestaw do digitalizacji ma umożliwić masową digitalizację materiałów archiwalnych, w tym głęboko wszytych ksiąg, poszytów, pergaminów, planów map, dokumentów luźnych, na potrzeby Archiwum Państwowego w Przemyślu.
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) transport, wniesienie urządzeń, rozładunek, montaż, instalację, kalibrację oraz profilowanie i uruchomienie zestawu do digitalizacji;
2) miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego, tj. Archiwum Państwowe w Przemyślu
ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl, natomiast miejscem montażu Pracownia Digitalizacji Archiwum Państwowego w Przemyślu mieszcząca się na parterze budynku,
w pomieszczeniu z otworem drzwiowym o minimalnej szerokości 90 cm
i wysokości 200 cm;
3) przeszkolenie pracowników wskazanych przez zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i ich oprogramowania, które odbędzie się na koszt Wykonawcy;
4) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na zakupiony zestaw do digitalizacji na minimum 24 miesiące za wady fizyczne i prawne, liczonej od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń tj. od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego;
5) sprzęt do digitalizacji musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego wraz
z dokumentacją w języku polskim (instrukcja obsługi/podręcznik żytkownika/oprogramowania) w wersji pisemnej w 3 egzemplarzach;
6) umożliwienie Zamawiającemu korzystanie z obsługi technicznej serwisu Wykonawcy,
tj. telefonicznego zgłaszania usterek, awarii w formie elektronicznej lub telefonicznej
w dni robocze, w godzinach 730 -1530, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388999,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astro Computer Grzegorz Mikuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511154642

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 34

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-382

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.