Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198568/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00210589/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W PRZEMYŚLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Joachima Lelewela 4
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (016) 670-35-38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: archiwum@przemysl.ap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przemysl.ap.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60e0b693-e6a3-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e0b693-e6a3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025073/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAK.26.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zestawu do digitalizacji, na który składają się:
1) skaner A1 – 1 sztuka,
2) zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem do obsługi skanera - 1 sztuka,
3) monitor - 1 sztuka,
Wymaga się aby ww. zestaw do digitalizacji dostarczony był wraz ze wszystkimi niezbędnymi akcesoriami, wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1).
Zestaw do digitalizacji ma umożliwić masową digitalizację materiałów archiwalnych, w tym głęboko wszytych ksiąg, poszytów, pergaminów, planów map, dokumentów luźnych, na potrzeby Archiwum Państwowego w Przemyślu.
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) transport, wniesienie urządzeń, rozładunek, montaż, instalację, kalibrację oraz profilowanie i uruchomienie zestawu do digitalizacji;
2) miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego, tj. Archiwum Państwowe w Przemyślu
ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl, natomiast miejscem montażu Pracownia Digitalizacji Archiwum Państwowego w Przemyślu mieszcząca się na parterze budynku,
w pomieszczeniu z otworem drzwiowym o minimalnej szerokości 90 cm
i wysokości 200 cm;
3) przeszkolenie pracowników wskazanych przez zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i ich oprogramowania, które odbędzie się na koszt Wykonawcy;
4) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na zakupiony zestaw do digitalizacji na minimum 24 miesiące za wady fizyczne i prawne, liczonej od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń tj. od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego;
5) sprzęt do digitalizacji musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego wraz
z dokumentacją w języku polskim (instrukcja obsługi/podręcznik żytkownika/oprogramowania) w wersji pisemnej w 3 egzemplarzach;
6) umożliwienie Zamawiającemu korzystanie z obsługi technicznej serwisu Wykonawcy,
tj. telefonicznego zgłaszania usterek, awarii w formie elektronicznej lub telefonicznej
w dni robocze, w godzinach 730 -1530, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388999,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astro Computer Grzegorz Mikuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511154642
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-382
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASTRO COMPUTER GRZEGORZ MIKUŁA
jakie przetargi wygrała firma
ASTRO COMPUTER GRZEGORZ MIKUŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Kontrakt serwisowy - rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711"
- Zakup kruszywa łamanego tj: - mieszanka 0-31,5 w ilości 800 ton, - mieszanka 0-63 w ilości 800 ton wraz z sukcesywną dostawą na plac budowy - tj. teren Powiatu Przemyskiego
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PRZEMYŚLU"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "PRZEMYSKI PARK REKREACYJNY - BASENY ZEWNĘTRZNE" ...
- Dostawy ziemiopłodów - cz. I
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego"
- Komputery 2025
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.