Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00225025/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej infrastruktury, przebudowa i remont istniejących obiektów sportowych na terenie Gminy Kozienice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowej infrastruktury, przebudowa i remont istniejących obiektów sportowych na terenie Gminy Kozienice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a4022b-f5f3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa parku wodnego u zbiegu ulic Legionów Warszawska wraz z zagospopodarowaniem
1.1.11 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego u zbiegu ulic Legionów Warszawska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225025/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.58.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13184463,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa nowej infrastruktury, przebudowa i remont istniejących obiektów sportowych na terenie Gminy Kozienice”. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą NR Edycja2/2021/8781/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Budowa nowej infrastruktury, przebudowa i remont istniejących obiektów sportowych na terenie Gminy Kozienice”.
Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i prac związanych z budową parku wodnego u zbiegu ul. Legionów – Warszawska wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych, terenów rekreacyjnych przy ul. Legionów, oraz przebudowę boiska do piłki nożnej i remont boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 1 , w m. Kozienice, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną, dostawę i montaż wyposażenia parku wodnego, terenu rekreacyjnego i boiska w nowe wielofunkcyjne urządzenia i zabawki, nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej oraz waloryzację zieleni istniejącej, uruchomienie i przetestowanie zamontowanych urządzeń i oprogramowania, wykonanie przyłączy: wodociągowego i kanalizacji sanitarnej wraz z opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz zawiadomienia o zakończeniu robót.
- w ramach realizacji zadania należy:
1. wykonać roboty przygotowawcze i pomiarowe, wraz z karczowaniem pni i wywiezieniem dłużyc, pni, gałęzi, oraz karczowanie krzaków,
2. przeprowadzić wymagane badania w tym wody, roboty pomiarowe, wymagane przepisami próby, sprawdzenia,
3. dokonać rozruchu technologicznego, uruchomić i przetestować zamontowane urządzenia i oprogramowania,
4. dokonać rozruchu instalacji i zabezpieczenie obiektów na okres zimowy,
5. przygotować i przekazać dokumentację powykonawczą, zestawienie (wykaz) wbudowanych urządzeń, wyposażenia i nasadzeń wraz z ich identyfikacją techniczną, ilościową i wartościową ( w tym na życzenie Zamawiającego w wersji elektronicznej zgodnie z jego zaleceniami), karty gwarancyjne, instrukcję użytkowania (eksploatacji) i konserwacji wbudowanych urządzeń i sprzętu w języku polskim, (w przypadku, kiedy gwarancja producenta na dane urządzenie/wyposażenie będzie dłuższa niż gwarancja określona w ofercie Wykonawcy, Wykonawca przekaże karty gwarancyjne Zamawiającemu),
6. przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie czynności eksploatacyjnych i serwisowych zastosowanych urządzeń, programów i instalacji oraz opracować instrukcję obsługi instalacji w zakresie czynności eksploatacyjnych, serwisowych oraz przygotowania instalacji do zimowania,
7. uporządkować teren objętego robotami,
8. dokonać odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy,
9. przeprowadzać konserwacje, serwisowanie sprzętu, urządzeń i wyposażenia w okresie rękojmi i gwarancji (nieodpłatne przeglądy na zasadach zapewniających zamawiającemu maksymalne bezpieczeństwo podczas eksploatacji placu zabaw i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów),
10. przeprowadzić w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego zadania w okresie rękojmi i gwarancji nieodpłatną pielęgnację zieleni – trawników, nasadzeń drzew, krzewów, bylin i pnączy, wraz z wymianą uschniętych lub uszkodzonych egzemplarzy, zasilać nawozem mineralnym i podlewać rośliny i trawnik, oraz kosić trawnik, zgodnie postanowieniami wzoru umowy i dokumentu gwarancyjnego,
11. dostarczyć i zamontować tablice informacyjne w których określone zostaną zasady bezpiecznego użytkowania urządzeń usytuowanych na terenie objętym zadaniem,
12. uzyskać prawomocne pozwolenie na użytkowanie obiektów tego wymagających oraz powiadomić właściwe instytucje o zakończeniu robót,
13. w przypadku takiej konieczności wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz oznakowanie robót,
14. wyposażenie obiektu(budynków) w podręczny sprzęt gaśniczy oraz teren w planszowe instrukcje postępowania na wypadek pożaru,
15. obiekt należy oznakować znakami bezpieczeństwa i ewakuacji zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów,
16. inne prace zgodnie z wymaganiami SWZ.
Zakres robót określony w ust. 1 nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa i szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ . Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.
Charakterystykę oraz warunki realizacji zamówienia zawiera dodatkowo opis przedmiotu zamówienia (Opz) stanowiący zał. nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13698000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13698000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13698000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJTPOL T.Wojtysiak, Z.Krześniak spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 670882426
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż i dostawa technologii wodnego placu zabaw -Ardema Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WOJTPOL" WOJTYSIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WOJTPOL" WOJTYSIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13698000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Zakup samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony dla ZDP w Kozienicach wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa implantów ortopedycznych dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku NZOZ w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.