Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322824/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń uspokojenia ruchu drogowego tj. progów zwalniających i wysepek na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2024 Część 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń uspokojenia ruchu drogowego tj. progów zwalniających i wysepek na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2024 Część 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc479f42-f801-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055651/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń uspokojenia ruchu drogowego tj. progów zwalniających i wysepek na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2024 Część 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 213-217 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Pzp. Podstawą zastosowania trybu Zamówienia z wolnej ręki jest art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp w związku z art. 305 pkt 1 uPzp. Zgodnie z art. 305 pkt 1 uPzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7–14, natomiast zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp można udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 uPzp, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
C.D. uzasadnienia w sekcji "Informacje dodatkowe".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZD.453.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226899,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158392,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz progów zwalniających polegające na: dostawie i montażu znaków drogowych (ok. 130 szt.), dostawie słupków do znaków drogowych (ok.500mb) i ich montażu (ok. 150 szt.), przeglądzie, naprawie, czyszczeniu i myciu znaków drogowych, demontaż i montaż znaków drogowy 50 szt.), dostawie i montażu progów zwalniających (w tym dostawa i montaż elementów progów zwalniających (ok. 140 szt), montaż elementów progów zwalniających (ok.90 szt), demontaż elementów progów (ok. 35 szt), dostawie i montażu azyli (ok. 16 szt), dostawie i montażu pylonów (ok. 15 szt ), dostawie i montażu luster drogowych (ok. 22 szt).
Ilość poszczególnych znaków określonych w przedmiarze może ulec zmianie. Zakres i rodzaj koniecznych prac do wykonania będzie przekazywany na bieżąco przez Zamawiającego.
Wykonawca w ramach bieżącego utrzymania oznakowania jest zobowiązany do dokonywania okresowych przeglądów ( jeden raz w miesiącu) oznakowania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120618017, NIP: 683-20-09-500
7.3.3) Ulica: Jedynaka 30
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187586,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- "Dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)"
- "Sporządzenie projektu technicznego oraz wykonanie uzupełniających prac zabezpieczających w komorze Lill Górna poz. IIn-III Kazanów"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego - malowanie poziome dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2025r.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tarcz, słupków i obejm do znaków drogowych - zamówienie udzielane w częściach
- Dostawa znaków drogowych, elementów oznakowania pionowego dróg i słupków do znaków drogowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w roku 2025
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.