Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306610/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00321252/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00342969/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa placu zabaw i rekreacji w miejscowości Sycewice, Gmina Kobylnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Główna 20
1.4.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: 59 858 62 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319797
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00306610
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności związanych z przebudową placu zabaw w miejscowości Sycewice polegającego na wymianie urządzeń zabawowych dla dzieci.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności roboty montażowe na działce nr 4/5 obręb Sycewice polegające na:
1) demontażu istniejących urządzeń zabawowych, ich utylizacji oraz wyrównaniu terenu,
2) dostawie i montażu urządzeń zabawowych, tj.:
a) huśtawki wahadłowej podwójnej i bocianiego gniazda,
b) huśtawki wahadłowej podwójnej,
c) wozu strażackiego,
d) bujaka rowerka,
e) karuzeli tarczowej z siedziskami,
f) bujaka żabę,
g) zestawu zabawowego,
h) huśtawki sprężynowej,
i) trampoliny ziemnej,
wraz z wszystkimi czynnościami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabawowych,
3) renowacji istniejących urządzeń zabawowych, tj.:
a) piaskownicy – wymiana kolorowych siedzisk,
b) wieży do wspinaczki,
c) karuzeli,
d) drabinki,
e) słupów z tablicami do koszykówki
oraz
4) wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,
5) złożeniu wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,
6) wykonaniu wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
2. W toku prowadzenia robót Wykonawca zamontuje tablicę na słupkach, informującą o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, wskazanym przez Zamawiającego, oraz zapewni utrzymanie jej w stanie należytym przez cały okres budowy.
3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
4. Przedmiot umowy jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności związane z przebudową placu zabaw w miejscowości Sycewice polegającą na wymianie urządzeń zabawowych dla dzieci.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności roboty montażowe na działce nr 4/5 obręb Sycewice polegające na:
1) demontażu istniejących urządzeń zabawowych, poza wymienionymi w ppkt 3 poniżej, ich utylizacji oraz wyrównaniu terenu,
2) dostawie i montażu urządzeń zabawowych, tj.:
a) huśtawki wahadłowej podwójnej i bocianiego gniazda,
b) huśtawki wahadłowej podwójnej,
c) wozu strażackiego,
d) bujaka rowerka,
e) karuzeli tarczowej z siedziskami,
f) bujaka żabę,
g) zestawu zabawowego,
h) huśtawki sprężynowej,
i) trampoliny ziemnej,
wraz z wszystkimi czynnościami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabawowych,
3) renowacji istniejących urządzeń zabawowych, tj.:
a) piaskownicy – wymiana kolorowych siedzisk,
b) wieży do wspinaczki,
c) karuzeli,
d) drabinki,
e) słupów z tablicami do koszykówki
oraz
4) wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,
5) złożeniu wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,
6) wykonaniu wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
2. W toku prowadzenia robót Wykonawca zamontuje tablicę na słupkach, informującą o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, wskazanym przez Zamawiającego, oraz zapewni utrzymanie jej w stanie należytym przez cały okres budowy.
3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
4. Przedmiot umowy jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wniosek z propozycją zmiany treści umowy złożony przez jedną ze Stron winien zawierać określenie zmiany, uzasadnienie zmiany oraz czasu wykonania zmiany.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa między innymi w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SWZ oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
1) zmiany dotyczą terminu zakończenia przedmiotu umowy:
a) w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (np. długotrwałe, obfite opady deszczu, śniegu, gradu, niskie temperatury w dzień i w nocy, przymrozki i inne), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy – termin ulega wydłużeniu maksymalnie o liczbę dni wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych i występowania przeszkód spowodowanych tymi warunkami,
b) wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy – termin przedłuża się o liczbę dni stwierdzoną w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych,
c) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej,
d) w przypadku wystąpienia innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót,
e) w przypadku przedłużających się procesów administracyjnych,
f) w przypadku odkrycia obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania,
g) w przypadku gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca nie ma obiektywnej możliwości prowadzenia robót,
h) w przypadkach, o których mowa w punktach 5 – 7 oraz 9 poniżej,
2) w trybie art. 455 ustawy Pzp,
3) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
5) zmiany dotyczą wprowadzenia zamiennych materiałów, urządzeń jak również technologii wykonywania robót przedstawionych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego np.: przyczynią się do obniżenia kosztów eksploatacji i konserwacji wykonywanego przedmiotu umowy; poprawienia parametrów technicznych z zastrzeżeniem, iż roboty zamienne nie mogą powodować wzrostu ceny stanowiącej podstawę do rozliczeń,
6) zmiany są spowodowane występowaniem niezainwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód geologicznych, odkryciem obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony, niewybuchów i niewypałów oraz innych przeszkód utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót w zgodzie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i właściwymi przepisami. W takim przypadku zmieniony może zostać termin wykonania przedmiotu umowy bądź sposób i zakres wykonania robót na taki, który uwzględnia trudności spowodowane występowaniem obiektów
i przeszkód, o których mowa w zdaniu poprzedzającym,
7) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją umowy,
8) zmiany dotyczą terminów płatności,
9) zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana osób wskazanych w § 4 ust. 13, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień budowlanych,
2) zmiana osób wskazanych w § 4 ust. 1 i 14 przy czym w tym przypadku Wykonawca ma bezwzględny obowiązek wyrażenia zgody na zmianę zaproponowaną przez Zamawiającego,
3) zmiana adresów, numerów telefonów, adresów email, aktów prawnych, o ile nie jest istotna,
4) zmiana przywołanych aktów prawnych.
Zmiany określone w niniejszym ustępie wymagają jednostronnego powiadomienia pisemnie drugiej Strony.
Po zmianie:
1. Wniosek z propozycją zmiany treści umowy złożony przez jedną ze Stron winien zawierać określenie zmiany, uzasadnienie zmiany oraz czasu wykonania zmiany.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa między innymi w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SWZ oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
1) zmiany dotyczą terminu zakończenia przedmiotu umowy:
a) w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (np. długotrwałe, obfite opady deszczu, śniegu, gradu, niskie temperatury w dzień i w nocy, przymrozki i inne), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy – termin ulega wydłużeniu maksymalnie o liczbę dni wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych i występowania przeszkód spowodowanych tymi warunkami, wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy – termin przedłuża się o liczbę dni stwierdzoną w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych,
b) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, o ilość dni, w których siła wyższa uniemożliwia prowadzenie robót,
c) ograniczenia dostępności surowców lub innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, o ilość dni wskazaną przez dostawcę surowców lub materiałów, jako okres opóźnienia w realizacji zamówienia Wykonawcy,
d) w przypadku wystąpienia innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, o ilość dni występowania przeszkód,
e) w przypadku przedłużających się procesów administracyjnych, o okres od 30 dnia po złożeniu wniosku do organu administracyjnego do dnia jego rozpatrzenia,
f) w przypadku odkrycia obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania, o okres prowadzenia badań
g) w przypadku gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Wykonawca nie ma obiektywnej możliwości prowadzenia robót, o okres występowania przyczyny;
h) w przypadkach, o których mowa w punktach 5 – 7 oraz 9 poniżej,
2) w trybie art. 455 ustawy Pzp,
3) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
5) zmiany dotyczą wprowadzenia zamiennych materiałów, urządzeń jak również technologii wykonywania robót przedstawionych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego np.: przyczynią się do obniżenia kosztów eksploatacji i konserwacji wykonywanego przedmiotu umowy; poprawienia parametrów technicznych z zastrzeżeniem, iż roboty zamienne nie mogą powodować wzrostu ceny stanowiącej podstawę do rozliczeń,
6) zmiany są spowodowane występowaniem niezainwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód geologicznych, odkryciem obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony, niewybuchów i niewypałów oraz innych przeszkód utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót w zgodzie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i właściwymi przepisami. W takim przypadku zmieniony może zostać termin wykonania przedmiotu umowy bądź sposób i zakres wykonania robót na taki, który uwzględnia trudności spowodowane występowaniem obiektów
i przeszkód, o których mowa w zdaniu poprzedzającym,
7) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją umowy,
8) zmiany dotyczą terminów płatności,
9) zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Warunki wprowadzania zmian określa § 16 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica i jej jednostek
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kobylnica i jej jednostek organizacyjnych
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.