Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251725/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00265811/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00319863/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00319810/02 - Wynik z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wraz z montażem i uruchomieniem Rozdzielni głównych na terenie ITB w Warszawie w podziale na dwie części:
Część I: ul. Ksawerów 21
Cześć II: ul. Filtrowa 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://itb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wraz z montażem i uruchomieniem Rozdzielni głównych na terenie ITB w Warszawie w podziale na dwie części:Część I: ul. Ksawerów 21
Cześć II: ul. Filtrowa 1”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8933db27-37e8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251725/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TO.260.25TA.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 760000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 585200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa- wymiana rozdzielnic zasilająco- pomiaro-wych - stacyjnych, przy zachowaniu dotychczasowych mocy przyłączeniowych.Zakres robót obejmuje:
• Przygotowanie zasilania tymczasowego do zapewnienia ciągłości zasilania Obiektu na czas robót budowlano - montażowych
• Trzyetapowa wymiana istniejących szaf rozdzielczych i montaż nowych I etap - rozdzielnica zasilana ze stacji Innogy II etap - rozdzielnica zasilana z transformatora własnego ( ITB ) III etap - rozdzielnica strefowa ( w bud. T1 )
• Odłączenie i ponowne podłączenie istniejących kabli odbiorczych
• Wymianę kabli zasilających RG nn ze stacji Innogy oraz z transformatora własnego
• Pomiary pomontażowe rozdzielnic
• Pomiary i badania kontrolne sieci rozdzielczej
Załączone pliki CZĘŚĆ I:
1 . Projekt cz.I Rozdzielnic Ksawerów XI/2020 (.pdf)
2. Przedmiar cz.I ( .pdf, .ath .)
3. STWIOR dot.cz.I i II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 380000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa głównej rozdzielnicy zasilająco- pomiarowej z dostosowaniem do mocy przyłączeniowej Pp = 500 kW.Zakres robót obejmuje:
• Przygotowanie zasilania tymczasowego do zapewnienia ciągłości zasilania Obiektu na czas robót budowlano - montażowych
• Dwuetapową wymianę istniejących szaf rozdzielczych i montaż nowych
I etap - Sekcja A
II etap - Sekcja B
• Odłączenie i ponowne podłączenie istniejących kabli odbiorczych
• Wymianę kabli zasilających RG nn z rozdzielnicy stacji nr 6165 ( Innogy )
• Montaż nowych instalacji oświetlenia gniazd wtyczkowych i uziemień w pomieszczeniach energetycznych i pomocniczych
• Rozbudowę instalacji zespołu urządzeń ( UPS ) zasilania napięciem gwarantowanym (UWAGA : bez dostawy UPS II st o mocy 25kV - kosztorys K4 poz. nr 24 NIE WYCENIAĆ-wstawić O)
• Pomiary pomontażowe rozdzielnic
• Pomiary i badania kontrolne sieci rozdzielczej
Załączone pliki CZĘŚĆ II:
1. Projekt cz. II Filtrowa 1 VII 2021 (.pdf)
2. Przedmiar cz. II Filtrowa1 K1+K2+K3+K4 (.pdf, .ath)
3. STWiOR dot. cz. I i II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 380000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459759,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567048,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459759,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO ELEKTROMONTAŻOWE ELSTAR ELECTRIC A.BYGAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 799-000-16-04
7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich 71
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-671
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTROMONTAŻOWE ELSTAR ELECTRIC ARTUR BYGAR
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTROMONTAŻOWE ELSTAR ELECTRIC ARTUR BYGAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459759,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-08 do 2022-02-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530967,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614092,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530967,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO ELEKTROMONTAŻOWE ELSTAR ELECTRIC A.BYGAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 799-000-16-04
7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-671
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTROMONTAŻOWE ELSTAR ELECTRIC ARTUR BYGAR
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTROMONTAŻOWE ELSTAR ELECTRIC ARTUR BYGAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530967,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-08 do 2022-02-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.