Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265138/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301591815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franowo 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-302
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616219656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podgik.powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgik.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2ff048-4211-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001001/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego w podziale na dwie części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265138/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKG.GPK.2111.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - komputer biurowych – AIO.Dostawę należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Zamawiający wymaga, by wykonawca udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji producenta na zaoferowany sprzęt.
Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto 51 000,00 zł.
Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodne należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Zdefiniowanie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producent, typu sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i posiadają nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji postępowania. W takim przypadku, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązanie w równoważnym stopniu spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 40020,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej.Dostawę należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Zamawiający wymaga, by wykonawca udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji producenta na zaoferowany sprzęt.
Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto 120 000,00 zł.
Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodne należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Zdefiniowanie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producent, typu sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i posiadają nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji postępowania. W takim przypadku, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązanie w równoważnym stopniu spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 94550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach danej części nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116596,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116596,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116596,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116596,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczna Gmina Przytoczna
- Komputery 2025
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.