Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00230418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00239982/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-111
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janowiec_koscielny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64601599-da63-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055420/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja sieci dróg gminnych - Polski Ład edycja 6 PGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny, który obejmuje:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych (w systemie zaprojektuj i wybuduj) dla niżej wymienionych zadań:
a) zadanie 1 - „Modernizacja drogi gminnej na odc. Janowiec-Jastrząbki”,
b) zadanie 2 - „Modernizacja drogi gminnej na odc. Kownatki-Falęcino”,
c) zadanie 3 - „Modernizacja drogi gminnej w msc. Pokrzywnica)”,
w zakresie szczegółowo określonym w przedmiocie zamówienia, ofercie, przedmiarach robót, Programach Funkcjonalno-Użytkowych (dalej PFU) oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) oraz
2) wykonanie robót budowlanych dla niżej wymienionych zadań:
a) zadanie 4 - „Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 52/23 w msc. Waśniewo-Grabowo”,
b) zadanie 5 - „Remont drogi gminnej nr 191035N w msc. Waśniewo-Grabowo”,
c) zadanie 6 - „Remont drogi gminnej nr 191025N w msc. Smolany”,
w zakresie szczegółowo określonym w przedmiocie zamówienia, ofercie, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej STWiORB), projektach wykonawczych oraz SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 wykonawca w szczególności:
1) wykona kompletną dokumentację projektową, zgodnie z zakresem i wytycznymi wskazanymi w PFU dla dokumentacji projektowej w tym: uzyska wszelkiego typu decyzje, pozwolenia, zgody i uzgodnienia oraz uzyska w imieniu Zamawiającego prawomocne decyzje o pozwoleniu na budowę lub prawomocne zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych dla całości inwestycji wymagane przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane) konieczne do wykonania niniejszej umowy;
2) będzie sprawował nadzór autorski nad wykonaną dokumentacją na zasadach określonych w PFU;
3) wykona roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a) – c), zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa w pkt 1;
4) wykona dokumentację powykonawczą;
5) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 oraz do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w pkt 4, na warunkach określonych w § 22 projektowanych postanowień umowy (dalej PPU);
6) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej
z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 5 ust. 2 pkt 14 PPU;
7) udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w pkt 2 na warunkach określonych w § 13 PPU;
8) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 wykonawca w szczególności:
1) wykona roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie dróg gminnych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a) – c), zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 1 pkt 2;
2) wykona dokumentację powykonawczą;
3) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w pkt 2, na warunkach określonych w § 22 PPU;
4) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej
z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 5 ust. 2 pkt 14 PPU;
5) udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w pkt 1 na warunkach określonych w § 13 PPU;
6) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU oraz dokumentacji projektowej, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ, a także w PPU, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ.
5. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane
w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: opracowanej dokumentacji projektowej, udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane, przepisom Kodeksu cywilnego i ustawie Pzp. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usług projektowych oraz robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
8. Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – PGR.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Ze względów organizacyjnych, w szczególności ze względu na sposób rozliczania dofinansowania inwestycji, zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych. Inwestycja dofinansowana jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – PGR. Zgodnie z regulaminem ww. programu oraz wstępną promesą otrzymaną przez Zamawiającego całkowite rozliczenie inwestycji, a co za tym idzie wypłata należnego wykonawcy (wykonawcom) wynagrodzenia, możliwe jest po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia
o zakończeniu realizacji danego etapu Inwestycji lub zakończeniu Inwestycji,
w przypadku Inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy.
W przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych inwestycję realizować mogłoby co najmniej 2 (lub więcej) wykonawców. Powyższy podział mógłby doprowadzić do sytuacji, w której wypłata wynagrodzenie dla jednego wykonawcy, który pierwszy ukończy część inwestycji będzie uzależniona od ukończenia części inwestycji przez innego (innych) wykonawcę (wykonawców). Z kolei w przypadku nieukończenia części inwestycji przez jednego z wykonawców lub odstąpienia od jej realizacji, Zamawiający nie mógłby skorzystać ze środków z promesy, co z kolei doprowadziłoby do sytuacji, w której pozostali wykonawcy nie otrzymaliby swojego wynagrodzenia za zrealizowane części inwestycji, gdyż Zamawiający nie posiada środków własnych na jej realizację.
10. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, przez cały okres realizacji powierzonych zadań, wszystkie osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych w szczególności czynności dotyczące: wykonywania robót ziemnych, robót montażowych, instalacyjnych (elektrycznych), budowy nawierzchni utwardzonych (np. drogi, chodniki), obsługi maszyn i urządzeń budowlanych (np. obsługa koparek, spycharek, ładowarek, samochodów ciężarowych itp.), objęte zakresem zamówienia wskazanym w § 1 PPU.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz osób kierujących budową i osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. wymogu zostały opisane w § 3 i 17 PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1894297,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2774183,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1894297,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „WAPNOPOL” Nowakowski Adam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783
7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1894297,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.