Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00236558/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń komputerowych (w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml/public/postepowanie?postepowanie=473722781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń komputerowych (w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a106bc-f939-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007564/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.49 Laptopy
1.2.50 Czytniki i drukarki kodów kreskowych oraz skaner
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.67.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57057,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego 15 szt. komputerów przenośnych - Laptopów z przeznaczeniem do prowadzenia sesjion-line, spełniających wymagania określone w SOPZ oraz świadczenie usługi gwarancji w miejscach instalacji komputerów przenośnych przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu odbioru.
Procesor w dostarczonych komputerach przenośnych (laptopach) powinien posiadać co najmniej 4 rdzenie i 8 wątków oraz osiągać w teście wydajności PassMark CPU-Mark w kategorii Laptop & Portable CPU Performance na dzień 07.04.2023 r. min. 11,029 pkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 46756,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego urządzeń peryferyjnych:• drukarki kodów kreskowych w ilości – 1 szt.
• czytników kodów kreskowych w ilości – 15 szt.
• skanera szczelinowego sieciowego w ilości – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 10301,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41660,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50719,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41660,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 001 38 94
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41660,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9667,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12286,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9667,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 001 38 94
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9667,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostarczanie wskaźników do napromieniowania składników krwi dawką 25-50 Gy - dedykowane do promieniowania X.
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Na zawarcie umowy ramowej na doszczelnienie przewodów kominowych metodą szlamowania oraz metodą instalowania wkładów z rur żaroodpornych i kwasoodpornych.
- Bieżące utrzymanie pomników, miejsc pamięci narodowych oraz grobów i cmentarzy wojennych zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2025
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej w celu uzyskania dofinansowania dla projektu "Modernizacja, remont, przebudowa i doposażenie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi"
- Dostawa siana, słomy, zielonki i siana z lucerny dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi sp. z o. o. w 2025 roku
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup pomocy w ramach projektu "Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wielichowo poprzez wsparcie Przedszkola "Świat Bajek" w Wielichowie"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki" - II przetarg
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.