Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293628/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00302836/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału w Poznaniu GDDKiA z podziałem na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału w Poznaniu GDDKiA z podziałem na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bfd29ee-1be4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130536/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych w GDDKiA O/POZNAŃ i Rejonach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.PO.D-3.2421.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 550000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym , polegające na przyjmowaniu i doręczaniu przesyłek listowych oraz paczek pocztowych, a także na ewentualnym zwrocie do nadawcy na rzecz GDDKiA Oddział w Poznaniu oraz Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Poznaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przesyłki listowe (dokumentowe) oraz paczki. Usługi objęte przedmiotem zamówienia mają być realizowanie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie
3. Ilości oraz rodzaje przesyłek zawarte w formularzu ceowym dla zadania 1 została podana szacunkowo w celu określenia wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmniejszenia lub zwiększenia ilości przesyłek z zachowaniem cen jednostkowych. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z potrzeb Zmawiającego. Wartość umowy wynikająca z wartości brutto wybranej oferty nie może być przekroczona.
4. Usługa polega na dostarczaniu przesyłek w różnych rozmiarach do każdego miejsca w Polsce i zagranicą.
5. W ramach przedmiotu zamówienia będą nadawane przesyłki pocztowe wymagające zachowania trybów i terminów przewidzianych przepisami KPA oraz Ordynacji Podatkowej.
6. Zamawiający będzie nadawał przesyłki pocztowe opłacając je przy użyciu pieczątki lub nadruku w górnym prawym rogu koperty „opłata pobrana” zgodnie z umową.
7. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 380332,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym , polegające na przyjmowaniu i doręczaniu przesyłek listowych oraz paczek pocztowych, a także na ewentualnym zwrocie do nadawcy na rzecz podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Poznaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przesyłki listowe (dokumentowe) oraz paczki. Usługi objęte przedmiotem zamówienia mają być realizowanie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie.
3. Ilości oraz rodzaje przesyłek zawarte w formularzu ceowym dla zadania 2 została podana szacunkowo w celu określenia wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmniejszenia lub zwiększenia ilości przesyłek z zachowaniem cen jednostkowych. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z potrzeb Zmawiającego. Wartość umowy wynikająca z wartości brutto wybranej oferty nie może być przekroczona.
4. Usługa polega na dostarczaniu przesyłek w różnych rozmiarach do każdego miejsca w Polsce i zagranicą.
5. W ramach przedmiotu zamówienia będą nadawane przesyłki pocztowe wymagające zachowania trybów i terminów przewidzianych przepisami KPA oraz Ordynacji Podatkowej.
6. Zamawiający będzie nadawał przesyłki pocztowe opłacając je przy użyciu pieczątki lub nadruku w górnym prawym rogu koperty „opłata pobrana” zgodnie z umową.
7. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 153119,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznympolegające a przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczeniu przesyłek kurierskich, na rzecz GDDKiA
Oddział w Poznaniu, Laboratorium Drogowego i podległych mu Rejonów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przesyłki listowe ( dokumentowe) oraz paczki kurierskie. Usługi
objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami
Zamawiającego na warunkach określonych w umowie.
3. Ilość oraz rodzaje przesyłek zawarte w formularzu ceowym dla zadania 3 została podana
szacunkowo w celu określenia wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwości
zmniejszenia lub zwiększenia ilości przesyłek z zachowaniem cen jednostkowych. Rzeczywiste
ilości przesyłek będą wynikać z potrzeb Zmawiającego. Wartość umowy wynikająca z wartości
brutto wybranej oferty nie może być przekroczona.
4. Usługa polega na:
- dostarczaniu przesyłek do każdego miejsca w Polsce i zagranicą
- dostarczaniu przesyłek każdego rozmiaru i rodzaju.
5. Rodzaje przesyłek:
- przesyłki kurierskie od 1 kg do 20 kg,
- przesyłki kurierskie od 1 kg do 20 kg – doręczenie w godzinach rannych zgodnie z kosztorysem,
- przesyłki kurierskie od 1 kg do 20 kg – doręczenie w godzinach południowych zgodnie z
kosztorysem,
- przesyłki kurierskie od 1 kg do 20 kg z opcją usługi do rąk własnych,
- przesyłki kurierskie od 1 kg do 20 kg z opcją usługi ostrożnie,
- przesyłki kurierskie os 1 kg do 20 kg z usługą serwis na dziś na terenie kraju,
- przesyłki kurierskie z opcją potwierdzenia odbioru.
5. W ramach przedmiotu zamówienia będą nadawane przesyłki
kurierskie wymagające zachowania trybów i terminów przewidzianych w KPA.
Reszta w OPZ dla zadania III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 16548,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w związku z tym, że nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w związku z tym, że nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w związku z tym, że nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
- Wymiana nawierzchni boiska do hokeja na trawie przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
- dostawa mikroskopu odwróconego do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu i fluorescencji
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Dostawa podłoży wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą densytometru
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kurierskich na rzecz Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska przez okres 24 m-cy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Głogowie w okresie 01.06.2025r. - 31.05.2026r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Świadczenie usług pocztowych
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.