eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWymiana wyk³adzin pod³ogowych PCV



Og³oszenie z dnia 2024-05-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana wyk³adzin pod³ogowych PCV

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 523655495

1.5.8.) Numer faksu: 523655752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biziel.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wyk³adzin pod³ogowych PCV

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60d1c2ff-0dc6-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00319885

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00312679/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Roboty budowlane – wymiana, k³adzenie wyk³adzin rulonowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/924798

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wszelka korespondencja zwi±zana z prowadzonym postêpowaniem winna byæ opatrzona numerem sprawy: NZZ/20/D/24.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa przy u¿yciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings
3. W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca mo¿e skontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus Sp. z o.o. – dostawcy rozwi±zania teleinformatycznego, pod numerem +48 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
4. Ofertê, dokumenty, o¶wiadczenia sk³ada siê w formie dokumentu elektronicznego, podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej o której mowa w pkt. 2.
Ci±g dalszy w pkt.: 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na www.platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
• akceptuje warunki korzystania z www.platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
• zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, tel: 52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa: www.biziel.umk.pl,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75 jest Pani Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl , tel.: 52 / 36 55 136,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy - RODO (ograniczenia stosowania). Ci±g dalszy z pkt. 3.5.)
5. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@biziel.pl jedynie w przypadkach wskazanych w niniejszej SWZ.
6. Wykonawcy mog± zwracaæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, kieruj±c swoje zapytania do Zamawiaj±cego, ze wskazaniem numeru postêpowania okre¶lonego w SWZ. Zapytania winny byæ sk³adane w sposób okre¶lony w pkt. 3 niniejszego rozdzia³u.
7. Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji (PYTANIA), zawiadomienia oraz inne informacje do up³ywu terminu otwarcia ofert w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w formie umo¿liwiaj±cej kopiowanie tre¶ci pisma i wklejenie jej do innego dokumentu. Wyja¶nienia dotycz±ce specyfikacji warunków zamówienia udzielane bêd± na zasadach i w terminach okre¶lonych w art. 284 ust. 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych poprzez publikacjê na stronie postêpowania pod
warunkiem, ¿e wniosek wp³ynie do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZZ/20/D/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie wymiany wyk³adzin pod³ogowych PCV. Zakres robót obejmuje min.: zerwanie istniej±cych posadzek, gruntowanie pod³o¿a, uk³adanie wyk³adziny homogenicznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A) Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = (Cn / Cb) x 60 [%]
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb – cena brutto badanej oferty.
B) Dodatkowa gwarancja – waga kryterium – 40%.
Kryterium: dodatkowa gwarancja – wska¼nik G – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
G = (Gp / Gmax) x 40 [%]
Gdzie:
Gp – ilo¶æ punktów badanej oferty.
Gmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium dodatkowa gwarancja.
Gmax = 24 pkt. (maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania).
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 60 miesiêcy wykonawca otrzymuje 0 pkt.
Opis oceniany w ramach kryterium – dodatkowa gwarancja:
Okres gwarancji od powy¿ej 60 m-cy do 84 m-cy.
Za ka¿dy dodatkowy miesi±c ponad warto¶æ wymagan± (60 miesiêcy) zamawiaj±cy przyzna 1 pkt., tzn.:
• za dodatkowy 1 miesi±c – 1 pkt.
• za dodatkowe 2 miesi±ce – 2 pkt.
• za dodatkowe 3 miesi±ce – 3 pkt.
• za dodatkowe 4 miesi±ce – 4 pkt.
• za dodatkowe 5 miesiêcy – 5 pkt.
• za dodatkowe 6 miesiêcy – 6 pkt.
• za dodatkowe 7 miesiêcy – 7 pkt.
• za dodatkowe 8 miesiêcy – 8 pkt.
• za dodatkowe 9 miesiêcy – 9 pkt.
• za dodatkowe 10 miesiêcy – 10 pkt.
• za dodatkowe 11 miesiêcy – 11 pkt.
• za dodatkowe 12 miesiêcy – 12 pkt.
• za dodatkowe 13 miesiêcy – 13 pkt.
• za dodatkowe 14 miesiêcy – 14 pkt.
• za dodatkowe 15 miesiêcy – 15 pkt.
• za dodatkowe 16 miesiêcy – 16 pkt.
• za dodatkowe 17 miesiêcy – 17 pkt.
• za dodatkowe 18 miesiêcy – 18 pkt.
• za dodatkowe 19 miesiêcy – 19 pkt.
• za dodatkowe 20 miesiêcy – 20 pkt.
• za dodatkowe 21 miesiêcy – 21 pkt.
• za dodatkowe 22 miesi±ce – 22 pkt.
• za dodatkowe 23 miesi±ce – 23 pkt.
• za dodatkowe 24 miesi±ce – 24 pkt.
Uwaga:
Okres gwarancji nale¿y podaæ z dok³adno¶ci± do jednego miesi±ca. W przypadku podania okresu gwarancji z dok³adno¶ci± wiêksz± ni¿ jeden miesi±c zamawiaj±cy zaokr±gli ilo¶æ punktów w dó³. W przypadku zaoferowania okresu d³u¿szego ni¿ 24 m-ce zamawiaj±cy przyzna 24 pkt.
C) Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O – wska¼nik ocena oferty.
C – wska¼nik cena.
G – wska¼nik dodatkowa gwarancja.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spe³nia warunki okre¶lone w SWZ oraz zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza (otrzyma³a najwiêksz± liczbê procent).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie:
• art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
• art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 5 do SWZ.
3. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) – zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 6 do SWZ.
4. W przypadku podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów.

Podmioty zagraniczne.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w SWZ Rozdzia³ III pkt. 2 ppkt. 2.1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument/dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w SWZ Rozdzia³ III pkt. 3 pkt.3.1. zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy okre¶lone w SWZ Rozdzia³ III pkt. 3 ppkt.3.1 stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy. Zamawiaj±cy w tym miejscu zamie¶ci³ informacje dotycz±ce udostêpnienia zasobów.
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy. Zamawiaj±cy bêdzie bada³ podstawy wykluczenia przewidziane w SWZ – Rozdzia³ XX.
4. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty i/lub o¶wiadczenia, które wykonawca musi za³±czyæ do oferty i z³o¿yæ poprzez platformê zakupow±:
1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 4 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu je¿eli zosta³y postawione, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, ale tylko w sytuacji je¿eli wykonawca bêdzie korzysta³ z zasobów innych podmiotów.
3. Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta bêdzie podpisywana przez osobê upowa¿nion± w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z w³a¶ciwego rejestru lub innego urzêdowego rejestru. Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w formie orygina³u podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej kopii po¶wiadczonej przez notariusza przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
4. Wype³niony i podpisany za³±cznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – o¶wiadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ wskazanie:
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania,
• tak¿e wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólne zamówienie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1. oraz dokumenty/o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy wspó³pracy, która musi byæ podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna byæ zawarta na okres realizacji ca³o¶ci zamówienia.
6. W formularzu oferty nale¿y wpisaæ dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± odpowiednie o¶wiadczenie, o którym mowa w SWZ – Rozdzia³ III pkt. 1 ppkt. 1.6. je¿eli okre¶lono warunki udzia³u w postêpowaniu o których mowa w SWZ – Rozdzia³ II pkt. 2 ppkt. 2.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ustawie prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci w art. 455 ustawy prawo zamówieñ publicznych za zasadach wskazanych w tej ustawie,
2) obni¿enia ceny w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na (uzasadniaj±cych) obni¿enie ceny,
3) wyd³u¿enia okresu gwarancji i/lub rêkojmi w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na (uzasadniaj±cych) wyd³u¿enie okresu gwarancji i/lub rêkojmi,
4) wyd³u¿enia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie czasu koniecznego do dokonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy.
5) wyd³u¿enie terminu wykonania umowy w przypadku gdy zachowanie terminu jej wykonania jest niemo¿liwe z uwagi na si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci, których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie przewidzieæ,
6) wyd³u¿enia terminu wykonania (czasu trwania) umowy z przyczyn okre¶lonych w pkt. 8 i 9,
7) wyd³u¿enia czasu trwania umowy w przypadku koniczno¶ci wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych,
8) wprowadzenia rozwi±zañ równorzêdnych lub funkcjonalnie lepszych od okre¶lonych w dokumentacji projektowej lub ofercie, zmiana ta nie mo¿e mieæ wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy,
9) wprowadzenia innych ni¿ okre¶lone w pkt. 8 uzasadnionych odstêpstw od dokumentacji projektowej, wprowadzenie zmian wymaga ka¿dorazowej zgody Zamawiaj±cego wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci,
10) wynikaj±cym ze zmiany bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
11) zmiany zakresu robót, powierzonych zgodnie z tre¶ci± oferty, podwykonawcom w przypadku okoliczno¶ci zagra¿aj±cych nale¿ytemu wykonaniu umowy.
2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. W my¶l art. 439 ust p.z.p strony okre¶laj± nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
4. Strony dopuszczaj± coroczn± zmianê cen us³ug ¶wiadczonych na podstawie niniejszej umowy w przypadku, gdy ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany przez prezesa GUS w stosunku do roku poprzedzaj±cego, ulegnie zmianie o minimum 7%.
5. Zmiana wynagrodzenia nastêpuje na wniosek strony, który mo¿e byæ zg³oszony w terminie 30 dni od og³oszenia ¶redniorocznego wska¼nika przez Prezesa GUS. Wniosek powinien zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce wp³yw zmiany cen na koszt wykonania zamówienia. Drugiej stronie przys³uguje prawo weryfikacji i ¿±dania dodatkowych wyja¶nieñ dotycz±cych przyczyn wskazanych w uzasadnieniu oraz ich zwi±zku z wnioskowan± zmian± cen wynikaj±cych z umowy.
6. W przypadku okre¶lonym w ust. 5 i uzasadnionym w my¶l postanowieñ ust. 6 stronie przys³uguje prawo zmiany wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± równowarto¶æ ustalonej w procentach ró¿nicy, pomiêdzy zmian± cen okre¶lon± w ust. 5 (7%), a zmian± cen og³oszon± przez Prezesa GUS okre¶lon± w oparciu o stawki wskazane w szczegó³owym formularzu cenowym.
Ci±g dalszy w Sekcji IX – POZOSTA£E INFORMACJE, pkt. 6.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi za³±cznikami, o¶wiadczeniami i dokumentami, nale¿y z³o¿yæ elektroniczne za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, znajduj±cej siê pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/924798

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
b) art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego(Dz. U. poz. 835).
2. Zamawiaj±cy dodatkowo wykluczy Wykonawcê na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Szczegó³y dotycz±ce podstaw wykluczenia, o których mowa powy¿ej okre¶lone zosta³y w SWZ - Rozdzia³ XX - mieszcz±cej siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings
4. Informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co, do których Wykonawca zastrzega, ¿e nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania, musz± byæ oznaczone wyra¼n± klauzul±: np.; „Tajemnica przedsiêbiorstwa”. Je¿eli wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Zamawiaj±cy nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcê wbrew postanowieniom niniejszych uregulowañ.
5. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:
Adam Bladzich, Dzia³ Administracyjno-Techniczny, tel. (52) 36-55-802;
Przemys³aw ¦ciesiñski - Dzia³ Zamówieñ Publicznych, tel. (52) 36-55-495
6. Ci±g dalszy z Sekcji VII PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7. Strony przewiduj± mo¿liwo¶ci wprowadzania kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrze¿eniem, ¿e bêd± one wprowadzane nie czê¶ciej ni¿ co sze¶æ miesiêcy, je¿eli wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany przez GUS za miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o zmianê umowy, ulegnie zmianie o co najmniej 7 % w stosunku do wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, w oparciu o który dokonano poprzedniej zmiany umowy, Podwy¿szenia dokonuje siê w oparciu o wniosek, o którym mowa w ust. 5 i na zasadach wskazanych w tym ustêpie, do kwoty odpowiadaj±cej ustalonej w procentach ró¿nicy pomiêdzy wzrostem poziomu zmiany cen okre¶lonym w zdaniu poprzedzaj±cym, a wska¼nikiem cen i us³ug konsumpcyjnych og³oszonym przez GUS za miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku.
8. Stronie przys³uguje prawo zmiany wynagrodzenia od miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu zg³oszenia przez stronê wniosku o zmianê wynagrodzenia.
9. Zmiana wynagrodzenia w czasie trwania umowy z przyczyn okre¶lonych w ust. 5 i 8 mo¿e nast±piæ do maksymalnej warto¶ci 5% ka¿dego ze sk³adników wynagrodzenia okre¶lonego w szczegó³owym formularzu cenowym i w pierwotnej wersji umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.