Og³oszenie z dnia 2023-07-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00321012/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00366373/01 - Wynik z dnia 2023-08-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP NOWOCZESNEGO SPRZÊTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY
MIEJSKIEJ PRZYCHODNI ZDROWIA W BARCZEWIE - g³owice do aparatu USG
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Miejska Przychodnia Zdrowia w Barczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510455728
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Barczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.przychodniabarczewo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP NOWOCZESNEGO SPRZÊTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY
MIEJSKIEJ PRZYCHODNI ZDROWIA W BARCZEWIE - g³owice do aparatu USG
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa1c2954-26f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00319890
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Zakup nowoczesnego sprzêtu medycznego na potrzeby Miejskiej Przychodni Zdrowia w Barczewie”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08db8916-55db-cb3f-e1b8-16001078679e/ocds-148610-aa1c2954-26f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1#page=33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze
do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z
„Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e: administratorem danych osobowych jest Miejska Przychodnia Zdrowia w Barczewie piotr.marzewski@przychodnia.pl ,
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i d RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem;
odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019
r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy
w celu innym ni¿ zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w
celu innym ni¿ okre¶lono powy¿ej, przed dalszym przetwarzaniem poinformuje osobê, której dane dotycz± oraz udzieli jej informacji,
o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu,
do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym
postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±: - obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³
zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego; - obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art.
14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje
zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca
wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane
w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± wynikaj±c± z Formularza ofertowego;
obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w
odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; w
zakresie danych osobowych wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych; − na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO; Pozosta³e informacje zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.251.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowoczesnego sprzêtu medycznego na potrzeby Miejskiej Przychodni Zdrowia w Barczewie - g³owice do aparatu USG obejmuj±cy:
1) g³owicê mikrokonweksow±
2) g³owicê sektorow±
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami Pc=Cena , Pg=Gwarancja
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Formularz parametrów wymaganych i oferowanych Za³±cznik Nr 4.1 do SWZ - g³owica mikrokonweksowa2) Formularz parametrów wymaganych i oferowanych Za³±cznik Nr 4.2 do SWZ - g³owica sektorowa
3) Karta techniczna urz±dzenia (Folder, katalog) zawieraj±ce specyfikacjê oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±ce spe³nianie wszystkich parametrów ujêtych w Formularzu parametrów wymaganych Wykonawcy, o którym mowa pkt. 1 i 2
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) Formularz parametrów wymaganych i oferowanych Za³±cznik Nr 4.1 do SWZ - g³owica mikrokonweksowa2) Formularz parametrów wymaganych i oferowanych Za³±cznik Nr 4.2 do SWZ - g³owica sektorowa
3) Karta techniczna urz±dzenia (Folder, katalog) zawieraj±ce specyfikacjê oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±ce spe³nianie wszystkich parametrów ujêtych w Formularzu parametrów wymaganych Wykonawcy, o którym mowa pkt. 1 i 2
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem Umowy - Za³±cznik Nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-18
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Sukcesywne dostawy warzyw na potrzeby Zak³adu Karnego w Barczewie
- "Budowa kanalizacji w Nikielkowie w ramach Programu Inwestycji Strategicznych "Polski £ad z podzia³em na zadania"
wiêcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DLA ZAK£ADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI: SZPITAL W WEJHEROWIE
- Zakup i dostawa aparatów USG wraz z przeszkoleniem personelu z obs³ugi urz±dzenia dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego oraz pracowni diagnostycznych wspó³pracuj±cych z SOR w sprzêt i wyposa¿enie medyczne.
- Dostawa Aparatu USG z 4 g³owicami.
- Zakup sprzêtu medycznego do gminnego o¶rodka zdrowia - etap II - zakup aparatu USG
- Dostawa aparatury medycznej
wiêcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.