Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299938/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyrządów i aparatów jednorazowego użytku do anestezji i resuscytacji - 3 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 2271222
1.5.8.) Numer faksu: 2271233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.kolbuszowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przyrządów i aparatów jednorazowego użytku do anestezji i resuscytacji - 3 pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f9facb-566a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/21/21/M
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LP.Nazwa / rodzaj art. medycznych anestezjologicznych Ilość
1.
Rozdzielacz 5-kranikowy
500
2. Rozdzielacz 3-kranikowy
500
3. Igła do znieczuleń podpajęczych.: różne rozmiary
4000
4. Linia do kapnografu 100
5. Filtr do rurki tracheotomijnej - wymiennik ciepła i zimna
1000
6. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego16G, 18G 60
7. Łącznik karbowany obrotowy jednorazowy zespolony podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym 400
8. Prowadnice do trudnych intubacji - różne rozmiary 100
9. Rurka intubacyjna bez mankietu 2,0-5,0 50
10. Dren łączący do maski 300
11. Łącznik do układów anestetycznych Y22/22/22 200
12. Maski twarzowe dla dorosłych duża i średnia 100
13. Zestaw do pobierania wydzielin 30
14. Nebulizator dla dorosłych 100
15. Obwód oddechowy z workiem dla dorosłych 400
16. Prowadnica intubacyjna różne rozmiary jednorazowego użytku 40
17. Skala wielorazowa do pomiaru OCŻ kompatybilna z zestawami 10
18. Rurka intubacyjna z mankietem stożkowym o niewielkiej powierzchni przylegania rozmiar od 5,0 do9,0 1500
19. Thermovent HEPA 3000
20. Maski krtaniowe jednorazowe różne rozmiary 200
21. Filtr wymiennik ciepła i wilgoci dla dorosłych 4000
22. Worek oddechowy 3l. 2 l. 250
23. Przepływowy aparat do ćwiczeń oddechowych 50
24. Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheostomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandrynz otworem na prowadnicę Seldingera 30
25. Rurka tracheostomijna z balonem i samoblokująca się mandrynem 300
26. Rurki intubacyjna zbrojona różne rozmiary 20
27. Opaski do rurki tracheostomijnej 200
28. Maska do tlenu z drenem o wysokiej koncentracji tlenu z workiem 200
29. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym 100
30. Thermovent T wymiennik ciepła i wilgoci 300
31. Łącznik T do układów anestetycznych 300
32. Łącznik schodkowy 4,0 6,0 10,0 800
33. Trocar do drenażu opłucnej /pełna rozmiarówka/ 20
34 Zestaw do konikotomii 5
35. Rurka dooskrzelowa z mankietem niskociśnieniowym 5
36. 1zestaw do nebulizacji pacjenta na respiratorze kompatybilny z obwodem 100
37 Prowadnica do wymiany rurek 50
38 Rury karbowane 22mm x50 m zwój 20
39. Przedłużacz do ramp /10 cm/ 2000
TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W Pakiecie 1
Lp. Pozycja Oceniana cecha Punktacja Szczegółowy opis kryteriów oceny
1. 23. Funkcjonalność aparatu 0-15 Brak regulacji przepływu- 0 pkt.
Możliwość regulacji przepływu - 15 pkt.
2. 24. Sposób pakowania zestawu 0-10 Dowolnie pakowany-0 pkt.
Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu- 10 pkt.
3. 37. Budowa prowadnicy 0-10 Sztywna wielorazowa-0 pkt.
Elastyczna jednorazowa-10 pkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 297000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis produktu:Zestawy żywieniowe
- z filtrem od 1,2 mm do max,. 1,4mm
- zapewnia dodatkową ochronę przed bakteriami (filtr antybakteryjny)
- posiada zacisk bezpieczeństwa chroniący przed swobodnym przepływem
- przybliżona długość zestawu min. 285 cm
- przybliżona objętość napełniająca się max 2600ml
- zawiera zatyczkę zatrzymująca przepływ
- przezroczysta komora kroplowa
LP. Nazwa / rodzaj art. medycznych Ilość
1. Przyrząd do pomp objętościowych do żywienia pozajelitowego 1 500
TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W Pakiecie 2
Lp. Pozycja Oceniana cecha Punktacja Szczegółowy opis kryteriów oceny
1. 1. Skład zestawu 0-35 Zawiera lateks- 0 pkt.
Nie zawiera lateksu-35 pkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego
4.5.5.) Wartość części: 52800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worek stomijny z częścią przylepną/możliwość przyklejenia/umożliwiającą wycięcie odpowiedniego otworu do stomii.LP. Nazwa / rodzaj art. medycznych Ilość
1. Worki stomijne 400
TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W Pakiecie 3
Lp. Pozycja Oceniana cecha Punktacja Szczegółowy opis kryteriów oceny
1. 1. Rodzaj zapinki 0-35 Zapinka plastikowa- 0 pkt.
Zapinka na rzep- 35 pkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w w/w Pakiecie, gdyż do terminu składania ofert, tj. do dnia 14.12.2021 r. godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym pakiecie postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52228,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52228,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52228,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe JAMRO Jacek Jamróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442884074
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52228,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-17 do 2023-12-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3840,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Welland Medical Polska Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361909993
7.3.4) Miejscowość: Legionowo Łajski
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK JAMRÓZ "JAMRO"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JACEK JAMRÓZ "JAMRO"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-17 do 2023-12-16INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - SP_WER"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2"
- Ubezpieczenie Gminy Kolbuszowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - P_3"
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.