Ogłoszenie z dnia 2024-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226337/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ładzice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁADZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36
1.5.2.) Miejscowość: Ładzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7bb704e-cbf3-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ładzice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7bb704e-cbf3-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041326/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ładzice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ładzice ”. Wymienione zostanie 368 lamp oświetlenia ulicznego m.in. w następujących miejscowościach Jedlno Drugie, Zakrzówek Szlachecki, Jankowice, Radziechowice Drugie, Wierzbica, Stobiecko Szlacheckie, Józefów, Tomaszów, Kozia Woda. Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. 7. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych wynosi co najmniej 60 miesięcy.
2.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu przeprowadzenia robót (oznaczenie terenu robót, ustawienie niezbędnego oznakowania dla bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego, zabezpieczenie terenu prac), a po zakończeniu prac - do doprowadzenia terenu budowy oraz terenu przyległego do porządku
3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącymi dodatki do SWZ, z zasadami wiedzy technicznej, z uwzględnieniem przepisów ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz zgodnie z zasadami określonymi w przepisach budowlanych i techniczno-budowlanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dodatki do SWZ tj:
a) Opis przedmiotu zamówienia – dodatek nr 4,
b) Program funkcjonalno-użytkowy – dodatek nr 4a
c) przedmiar robót - dodatek nr 4b (ze względu na charakter wynagrodzenia – ryczałt – obmiary zawarte w przedmiarze robót mają wyłącznie znaczenie poglądowe);
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370741,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370741,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENLED PROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8222400394
7.3.3) Ulica: Gucewicza
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370741,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.