Ogłoszenie z dnia 2024-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270575/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. "Słoneczna jesień życia IV"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy
1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@tuszownarodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-456b7510-f1c7-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. "Słoneczna jesień życia IV"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-456b7510-f1c7-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102341/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Słoneczna jesień życia IV” współfinasowany ze środków UE w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytet 7/FEPK.07 złożonego w ramach konkursu FEPK.07.18-IP.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2610.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. „Słoneczna jesień życia IV” współfinasowanego ze środków UE w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytet 7/FEPK.07 złożonego w ramach konkursu FEPK.07.18-IP.01-001/23
Miejsce realizacji zadania: Gmina Tuszów Narodowy.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dowozie do dziennego domu pomocy nie wcześniej niż 7:00, a nie później niż 8:00 (nie więcej niż 35 osób) z miejsca zamieszkania (teren gminy Tuszów Narodowy — dokładna lokalizacja będzie podawana z tygodniowym wyprzedzeniem) do dziennego domu pomocy mającego lokalizację: Dębiaki 46, 39-332 Tuszów Narodowy oraz odwozie tychże osób między godziną: nie wcześniej niż 16:00, a nie później niż 17:00 z dziennego domu pomocy do miejsca zamieszkania. Przewidywana ilość kilometrów: nie więcej niż 127 km dziennie, łącznie nie więcej niż 53 340 km. Usługa będzie realizowana w dni funkcjonowania dziennego domu pomocy, w dni robocze.
W związku z faktem, iż transport będzie odbywał się z różnych miejsc położonych na terenie gminy, Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość pojazdów wskazanych do obsługi tras przewozowych (tak, aby nie wydłużać czasu przejazdu ponad weryfikowalny czas i trasę przejazdu). W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewnia podstawienie pojazdu zastępczego w ciągu max 30 minut pozwalającego na wykonanie usługi zgodnie z umową. Środki transportu wykorzystywane do wykonania usługi muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych lub mających problem z samodzielnym poruszaniem się. Nie dopuszcza się do świadczenia usługi pojazdów nieprzystosowanych do osób starszych i niepełnosprawnych, np. z wysokimi stopniami, wąskimi przejściami. W związku z faktem, iż transport będzie odbywał się do różnych miejsc położonych na terenie gminy, Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość pojazdów i kierowców wykazanych do obsługi minimum 3 tras przewozowych. Wykonawca nie może przewozić większej liczby osób niż liczba miejsc siedzących w używanych do przewozu środkach transportu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w trakcie realizacji zadania o czym będzie informował Wykonawcę każdorazowo z tygodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków mogących wystąpić w trakcie wykonywania usługi.
Usługa dowozu musi być świadczona pojazdami samochodowymi dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, spełniającym minimalne parametry techniczne:
1) pojazd wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi, sprawnym technicznie (posiadającym aktualne badania techniczne lub świadectwo homologacji),
2) pojazd posiada system ABS/ASR,
3) pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych),
4) pojazd wyposażony w rampę (pochylnię) lub szyny najazdowe lub podjazdy/podnośniki lub platformy, a także w system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się po pojeździe w czasie jazdy,
5) pojazd wyposażony w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem
6) pojazd wyposażony w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie,
7) pojazd posiada zdolność przewozową (liczbę miejsc siedzących) odpowiednią dla liczby przewożonych osób.
Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywania przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260384,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260384,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260384,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA TRANSPORTOWA MEL-KAR Łukasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171853937
7.3.4) Miejscowość: Grochowe 231
7.3.5) Kod pocztowy: 39-332
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Transportowa MEL-KAR Łukasz Nowak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Transportowa MEL-KAR Łukasz Nowak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260384,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.