Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266983/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych w dniach od
30.08.2022 r. do 03.09.2022 roku oraz wynajem hali sportowej...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Stary Sącz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Magazynowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starysacz@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starysacz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych w dniach od30.08.2022 r. do 03.09.2022 roku oraz wynajem hali sportowej...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e59587a-078d-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych
i cateringowych w dniach od 30.08.2022 r. do 03.09.2022 roku oraz wynajem hali sportowej wraz z niezbędnym wyposażeniem do przeprowadzenia
„XXII Ogólnopolskich Mistrzostw Leśników w Tenisie Stołowym w dniach
od 31.08.2022 r. do 02.09.2022 r.”
I. Przedmiot zamówienia
1. Liczba uczestników: 150 osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie określona po otrzymaniu imiennych zgłoszeń od reprezentacji poszczególnych jednostek.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za liczbę osób faktycznie korzystających z zakwaterowania i wyżywienia.
3. Zakwaterowanie i wyżywienie od dnia 30.08.2022 r. do dnia 03.09.2022 r., szczegółowe godziny przyjazdu i wyjazdu reprezentacji, przekaże koordynator ze strony organizatora na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem mistrzostw.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych. Minimalna wartość przedmiotu usługi będzie stanowiła nie mniej niż 70% wartości przedmiotu umowy brutto.
5. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy
w stosunku do łącznej ilości wszystkich usług (czynności) wycenionych w każdej
z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi (czynności), jak opisane w niniejszym załączniku do SWZ i wycenione przez Wykonawcę. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała
15 % wartości przedmiotu zamówienia. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291684,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291684,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291684,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBM Południe Spółka Akcyjna Tour Spółka Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gmina Rytro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343556479
7.3.3) Ulica: Rytro 380
7.3.4) Miejscowość: Rytro
7.3.5) Kod pocztowy: 33-343
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wynajem hali sportowej wraz z wyposażeniem
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PBM POŁUDNIE S.A. TOUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PBM POŁUDNIE S.A. TOUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291684,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-30 do 2022-09-03INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Juliusza Słowackiego w Starym Sączu w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Starym Sączu w roku 2025
- Dożywianie mieszkańców Gminy Stary Sącz w formie artykułów żywnościowych w 2025 r.
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem oraz transportu podczas obozów zimowych kadry i studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków ( usługa cateringowa) dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Cedyni
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.