Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330064/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00342225/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00469117/01 - Wynik z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis urządzeń IBM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226453303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis urządzeń IBM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51978230-245f-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczno – sprzętowe umożliwiające pracę na Platformie
1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 10 i nowsze,
b) Edge;
c) Google Chrome;
d) Mozilla Firefox;
e) Opera.
2. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
g) dysponowanie sprzętem komputerowym, na którym możliwa jest praca na przeglądarkach wymienionych w pkt. 1.
3. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach
składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi autoryzowanego serwisu opartego o producencki pakiet wsparcia na okres 24 miesięcy dla macierzy dyskowych IBM StorWize, wykorzystywanych w Polskim Radiu S.A., w Warszawie, Aleja Niepodległości 77/85, opisanych szczegółowo w pkt 2 OPZ.
2) Usługa serwisu macierzy będzie świadczona dla następujących urządzeń wraz ze wskazanym poziomem wsparcia:
1. Macierz IBM StorWize V7000 gen3
2. Macierz IBM StorWize V7000 gen2
2. Dwie macierze IBM StorWize V5000
Zadanie 2
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi autoryzowanego serwisu opartego o producencki pakiet wsparcia na okres 24 miesięcy dla Biblioteki Taśmowej IBM System Storage TS3584, wykorzystywanej w Polskim Radiu S.A., w Warszawie, Aleja Niepodległości 77/85, opisanych szczegółowo w pkt 2-7 OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wymienionych w pkt VIII.1.1) – VIII.1.9), wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są przedłożyć: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu, które stanowi dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału
w postępowaniu na podstawie okoliczności wymienionych w pkt VIII.1.1) – VIII.1.4) i VIII.1.9) - oraz dowód tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe: potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt VIII.1.5).
Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w pkt VIII.1.5) [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Składając ofertę, poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
2) dowód wniesienia wadium – w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu,
3) pełnomocnictwo– w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta powinna być zabezpieczona w każdym z zadań wadium:1) W zadaniu nr 1 w wysokości 6 900,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych, 00/100),
2) W zadaniu nr 2 w wysokości 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych, 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.)
nr: 47 1020 1026 0000 1202 0482 7483;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt 2.1) (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/ poręczenia, wskazanych w pkt 2.2) – 2.4), wymagane jest załączenie do oferty za pośrednictwem Platformy, o której mowa w pkt 3.1., oryginału dokumentu gwarancji/ poręczenia w postaci elektronicznej, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/ poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
5. Dokumenty gwarancji/poręczenia, należy załączyć na Platformie, w osobnym pliku oznaczonym „Wadium”, zgodnie z Instrukcją korzystania z Platformy stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo
w formie poręczenia, koniecznym jest, aby:
1) gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy pzp,
2) gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SWZ, poczynając od dnia składania ofert,
3) gwarancja/poręczenie zawierały klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego,
4) z treści gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynikało zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium,
5) w treści gwarancji/poręczenia znalazła się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania oraz jednoznaczne wskazanie Polskiego Radia S.A. w Warszawie (adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85), jako beneficjenta gwarancji/poręczenia,
6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poręczenie/gwarancja obejmowały swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółki cywilnej),
7) warunki gwarancji/ poręczenia muszą umożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń po upływie ważności gwarancji/ poręczenia, jeżeli zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ, o ile żądanie zapłaty wadium zostanie złożone nie później niż w terminie 7 dni po upływie okresu obowiązywania gwarancji/poręczenia,
8) gwarancja / poręczenie nie zawierały klauzul o ich automatycznym i całkowitym wygaśnięciu w przypadku zwrócenia oryginału gwarancji/poręczenia w terminie ich ważności, bez konieczności uzyskania odrębnego oświadczenia Zamawiającego o zrzeczeniu się uprawnień wynikających z gwarancji/poręczenia.
9) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy pzp
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W celu wykazania podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt VIII.1 wraz z oferta, każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt X.1, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w pkt X.1 oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają dokumenty wymienione w pkt X.2 – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
4. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt X.3, wezwie wykonawców do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wymienionego w pkt X.3.
Postanowienia pkt X.4 – X.6 mają zastosowanie.
5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla obu zadań:1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach i zakresie:
1) zmiany podwykonawców, wymienionych w § 5 ust. 3, pod warunkiem wskazania nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed dokonaniem zmiany, powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy;
2) podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy lub w przypadku, gdy w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu Umowy dodatkowym, w stosunku do wskazanych w § 5 ust. 3, podwykonawcom– w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 3 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania części przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy.
Informacje, o których mowa powyżej oraz w pkt. 1) Wykonawca zobowiązany jest przekazać na adres e-mail Zamawiającego: ………………………
3) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmian Umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń Siły Wyższej wpływających na zakres, sposób i wymogi wykonania przedmiotu Umowy lub zasad i sposobu wynagradzania oraz terminów realizacji Umowy, w zakresie i w celu pozwalającym na zapewnienie możliwości realizacji Umowy w zakresie wynikającym z warunków istniejących w następstwie działania Siły Wyższej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-07
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Usługi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.