Ogłoszenie z dnia 2024-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270097/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów elektrycznych, przyczepy i lawety – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH IM. POR. A. M. BOCHEŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-224
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss@zss.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zss.olsztyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów elektrycznych, przyczepy i lawety – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d3de1d4-f1ec-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa pojazdów elektrycznych, przyczepy i lawety (powtórzenie postępowania)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIa/FEWM.06.04-IZ.00-0018/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350726 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176417 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa - Elektryczny motocykl do nauki mechaniki i jazdy4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34410000-4 - Motocykle
4.5.5.) Wartość części: 50400,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa - Przyczepa dwuosiowa do nauki jazdy na kat. C+E4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa - Laweta uchylna płaska z podłogą do nauki jazdy na kat. B.4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części 1, wpłynęła oferta wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o., Adres: 52 – 019 Wrocław ul. Myszkowska 16, NIP: 899 – 24 – 02 – 029 REGON: 932382247, KRS nr 000017223, gdzie zaoferowano okres rękojmi i gwarancji 48 m-cy oraz cenę brutto: 65 436,00 zł. Rzeczona kwota przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (61 993,00 zł).
Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego spełniły się przesłanki do unieważnienia postępowania w zakresie części 1 na ww. podstawie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65436 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65436 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Wobec powyższego, spełniły się przesłanki do unieważnienia postępowania w zakresie części 2 postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZZO Maciej Kubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280209125
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 46
7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
- Remont drogi krajowej nr 51/51a na odcinku Barcikowo - Spręcowo: DK 51a w km 0+000 do 1+720 oraz DK 51 67+720 do 67+881
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania
- Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału straży miejskiej w Gminie Kęty" - powtórzony
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego
więcej: Pojazdy elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.