Ogłoszenie z dnia 2024-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00266474/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00272188/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00285544/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i budowa trzech boisk do padla na terenie Oddziału Rataje Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, os. Piastowskie 106A, Poznań, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i budowa trzech boisk do padla na terenie Oddziału Rataje Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, os. Piastowskie 106A, Poznań, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa9ed00-ecf0-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa kortu do padla na Oddziale Rataje
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt i budowa trzech boisk do padla na terenie Oddziału Rataje Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, os. Piastowskie 106A, Poznań, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:
I Etap
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do budowy boisk. W ramach tego etapu Wykonawca sporządzi kosztorys, projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest również do pozyskania wymaganych opinii i uzgodnień, o ile takowe będą wymagane na etapie sporządzania projektu oraz uzyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu na skutek zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia i prowadzenia robót budowlanych organowi administracji architektoniczno -budowlanej
II Etap
Budowa boisk, według sporządzonego projektu, o którym mowa w pkt 1, zaakceptowanego przez Zamawiającego, oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
Zakres zamówienia opisany został szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wyodrębnił zakres podstawowy oraz zakres objęty prawem opcji. Podstawowy, gwarantowany zakres, obejmuje wykonanie całości Etapu I oraz część Etapu II obejmującej budowę dwóch boisk, natomiast budowa trzeciego boiska objęta jest prawem opcji
Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji w pełnym lub w częściowym zakresie. W przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji lub skorzysta w ograniczonym zakresie, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych na realizację zakresu zamówienia objętego prawem opcji. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do 30.05.2024 r., przekazując oświadczenie w formie elektronicznej. Oświadczenie zostanie przekazane Wykonawcy pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w umowie.
Zakres zamówienia objęty prawem opcji realizowany będzie na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
UWAGA !!!!! Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie za wykonanie etapu pierwszego nie może być wyższe niż 2% wynagrodzenia za realizację całości przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474238,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474238,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PASO XL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6511734976
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474238,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 139 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania - Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w m. Jordanów wraz z niezbędną infrastrukturą oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Wymiana wiat przystankowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej we wsi Rychlik, gm. Trzcianka - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wyburzenia i budowy nowego pawilonu medycznego w ZOL przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych.
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Remont skoczni narciarskiej HS31 i HS19 im. Józefa Przybyły przy ul. Ochota w Bystrej
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.