Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00271672/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów – etap I i etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów – etap I i etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e01910-e5e9-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047819/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – 271- 3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania pn. „Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza-Piotrkowice w gminie Tuchów – etap I i II”
2. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę drogi oraz przywrócenie parametrów rowów przydrożnych poprzez ich odmulenie i nadanie odpowiednich spadków zapewniających prawidłowe odwodnienie drogi i terenów sąsiednich,
w szczególności:
2.1. ETAP I: Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów - etap I na długości 1.212 mb w km 0+018 -1+230:
2.2. Roboty drogowe;
2.3. Roboty przygotowawcze;
2.4. Roboty ziemne;
2.5. Podbudowy;
2.6. Podbudowa na poszerzeniu jezdni;
2.7. Podbudowa wjazdów;
2.8. Likwidacja przełomów;
2.9. Nawierzchnie;
2.10. Roboty wykończeniowe;
2.11. Odwodnienie;
2.12. Kanał deszczowy;
2.13. Odwodnienie drogi;
2.14. Przepusty pod koroną drogi;
2.15. Przebudowa przepustu dwuotworowego na skrzynkowy;
2.16. Kanał technologiczny;
2.2. ETAP II : Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów - etap II km na długości 1.115 mb w km 1+230-2+345:
2.2.1. Roboty drogowe;
2.2.2. Roboty przygotowawcze;
2.2.3. Roboty ziemne;
2.2.4. Podbudowy;
2.2.5. Nawierzchnie;
2.2.6. Roboty wykończeniowe;
2.2.7. Odwodnienie;
2.2.8. Przepusty pod koroną drogi.
3. Projekt organizacji ruchu opracowanie i uzyskanie uzgodnienia przez właściwe organy projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót budowlanych wraz z wykonaniem oznakowania , jak również wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz uwagami właściwych organów.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ.
5. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany m. in. do:
5.2. poniesienia wszelkich kosztów związanych z wykonywania robót remontowo – budowlanych,
5.3. prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych (ST),
5.4. sporządzenia protokołów odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
5.5. sporządzenia dokumentacji powykonawczej (zawierającej wszelkie protokoły, certyfikaty, próby itp.),
5.6. dostarczenia polisy ubezpieczeniowej,
5.7. sporządzenia karty gwarancyjnej po wykonaniu przedmiotu umowy,
5.8. sporządzenia kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem nazw wbudowanych materiałów i urządzeń,
5.9. przedstawienia i dostarczenia dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych wyrobów i materiałów budowlanych.
5.10. dostarczenia atestów i certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wbudowanych materiałów i urządzeń.
5.11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
5.12. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, z dnia 13 czerwca 2003 r. (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 126).
6. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż wskazano w dokumentacji a zatem do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2013 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3779673,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4757000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3779673,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851949581
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3779673,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TUCHÓW
- "Przebudowa przepustu przy drodze gminnej nr 812 w miejscowości Siedliska"
- Adaptacja pomieszczeń remizy OSP w Dąbrówce Tuchowskiej do potrzeb szkoły podstawowej i przedszkola- Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku OSP oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zad. pn. Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową sieci wod. i kan. san. z przyłączami w rejonie ul. Wróblewskiego w Tuchowie - Etap 2
- "Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Piotrkowicach"
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Nowa w Tuchowie w km 0+007-0+164 na długości 157 m"
- "Budowa oświetlenie drogowego w 2025 roku"
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 371067T w miejscowości Strzegomek"
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Remont ulicy Studenckiej na terenie miasta stołecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.