Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390195/01 - Wynik z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE w 2023 r. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne2@gupkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE w 2023 r. ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e57cffb-27af-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091728/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup materiałów biurowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e57cffb-27af-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e57cffb-27af-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63. ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia
o wartości mniejszej niż progi unijne, ofertę, oświadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna to opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Rygor nieważności dotyczy przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów: Formularza ofertowego, wraz z dołączonymi do niego innymi dokumentami składającymi się na treść Oferty Wykonawcy; oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu); składanych samodzielnie przez Wykonawców oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu); składanych przez podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego/-ych warunku/ -ów udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw. 3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia: podmiotowe środki dowodowe; przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy); oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy; dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby, podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach) – inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informacje z KRS, z CEIDG lub innego właściwego rejestru; zobowiązanie podmiotu nieudostępniającego zasoby, inne nie wymienione informacje, oświadczenia lub dokumenty; przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania wyżej wymienionych pozostałych dokumentów i oświadczeń, brak jest sankcji nieważności. 4. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. W przypadku gdy: podmiotowe środki dowodowe; przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy); inne dokumenty, w tym dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca / wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia / podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 Roz. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych (...).
6. W przypadku gdy: podmiotowe środki dowodowe; przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotycz); inne dokumenty, w tym dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania; zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne: kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym; lub podpisem osobistym,
poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): . Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. UE L 119z 04.05.2016. str. 1). Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m. in. obowiązki wynikające z RODO w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO oraz ustawa o ochronie danych osobowych. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zgodnie z treścią oświadczenia wskazanego w cz. III pkt 10 Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia.
Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. Ponadto, zgodnie z art.18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegółowa klauzula informacyjna stanowi Załącznik do Wzoru Umowy nr 4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.2710.173.2023.MZY
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 130120,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE w 2023 r. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”, Załącznik nr 2 do SWZ „Wykaz asortymentowo - ilościowy” oraz Załącznik nr 8 do SWZ „Wzór Umowy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następującego kryterium:
Cena (P) – waga kryterium: 100 %
2. Liczba punktów uzyskanych w kryterium (P) Cena, będzie obliczona zgodnie
z poniższym wzorem:
C min
P = --------------- X 100 pkt
C bad
gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty w kryterium cena, przy czym 1 pkt odpowiada 1% Cmin – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert.
Cbad – cena oferty badanej
Wykonawca określa w Formularzu ofertowym, stanowiącym (załącznik nr 3 do SWZ) – cenę brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P)
w Kryterium Ceny, z zastrzeżeniem ust. 10, rozdziału XIV SWZ.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodniez art. 57 pkt 2 ustawy Pzp spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: należycie wykonali lub wykonują, co najmniej 2 dostawy, których realizacja trwała w sposób ciągły przez okres minimum 4 miesięcy każda w ramach jednej umowy, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.
W przypadku dostawy realizowanej nadal przez Wykonawcę (w ramach jednej umowy) wymaganie dotyczące wartości dostawy (co najmniej 50.000,00 zł brutto) – winna spełniać dotychczas zrealizowana część umowy.
Wykonawca poda w wykazie dostaw: daty wykonania dostaw, podmiotu/-ów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz ich wartości wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415), na potwierdzenie czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
UWAGA!
Zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, „który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązania wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady”, zgodnie art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. – Również wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz (...) zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on odrębne następujące oświadczenia:
a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz
b) (...) , odpowiednio:
- samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy, według wzorów oświadczeń załączniki nr 4 i nr 5 do SWZ.
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach,
o którym/-ych mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale V ust. 2 SWZ, odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/- ów, na którego/- ych zdolności technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego, dostawy były wykonywane/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 SWZ. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w składanej ofercie.1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają:
a) każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w rozdziale VI ust. 1 pkt 5) lit. a), a także na wezwanie Zamawiającego – dokumenty opisane
w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) SWZ dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w rozdziale VI ust. 1 pkt 3), w rozdziale VI ust.1 pkt 4), w rozdziale VI ust.1 pkt 5) lit. a) SWZ dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego - także Oświadczenie opisane w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) SWZ dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby;
c) dokumenty, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1) – tj. Formularz ofertowy wraz z wykazem asortymentowo-ilościowym i w rozdziale VI ust. 1
pkt 2) SWZ (w tym dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a także ewentualnie podmioty udostępniające zasoby – dokumenty, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 5 lit. b) SWZ;
e) na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunki, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument, także dokumenty opisane w rozdziale VI ust. 2 pkt 2) SWZ.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamiany Umowy zostały przewidziane w § 10 Wzoru Umowy - Załącznik nr 8 SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uzasadnienie kryterium ceny oferty brutto 100 % : w niniejszym postępowaniu – zakup i dostawa artykułów biurowych - przedmiot zamówienia, ma ustalone wymagania jakościowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto są powszechnie dostępne i oferowane przez liczne podmioty na rynku. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Wykazie asortymentowo-ilościowym.Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych Wykonawców-na podstawie art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.. Zamawiający, na podstawie art. 462 i następne ustawy Pzp dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia – przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- BZP.2710.81.2024.MP Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
- Zakup papieru ksero i do plotera drukującego, artykułów biurowych, pudeł archiwizacyjnych oraz teczek z tektury bezkwasowej, teczek: Akta Pojazdu oraz Akta Ewidencyjne Kierowcy.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.